Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους Οίκους Μόδας που Αρνούνται να κάνουν Photoshop στις Φωτογραφίες των Μοντέλων τους!

Ζούμε σε έναν κόσμο όπου συνεχώς βομβαρδιζόμαστε με εικόνες πανέμορφων, κοκαλιάρικων μοντέλων που κάνουν ακριβώς τη δουλειά τους, αλλά μας κάνουν να νιώθουμε πραγματικά ανασφαλείς την ίδια στιγμή. Υπήρξε ένας τεράστιος σάλος τα τελευταία χρόνια σχετικά με τις διαφημίσεις που έχουν προφανώς υποστεί Photoshop σε βαθμό κακουργήματος.

Κάποιες αρκετά μεγάλες εταιρείες έχουν διαφοροποιηθεί και υποσχέθηκαν να μην κάνουν Photoshop σε κανένα από τα μοντέλα τους και είναι ειλικρινά μια γιγαντιαία ανάσα καθαρού αέρα. Ναι, αυτά τα μοντέλα είναι ακόμα όμορφα και οι πραγματικοί άνθρωποι έχουν αυτά τα «ελαττώματα» που δεν πρέπει να ντρέπονται για αυτά.

Η ModCloth ήταν στην πραγματικότητα η πρώτη εταιρεία που υπέγραψε το «Heroes Pledge For Advertisers».

Ορκίστηκαν το 2014 να μην χρησιμοποιούν πλέον το Photoshop για να αλλάξουν ή να βελτιώσουν οποιοδήποτε από τα μοντέλα τους.

Έχει αποδείξει ξανά και ξανά ότι είναι μια εταιρία χωρίς αποκλεισμούς.

Οι άνθρωποι οποιουδήποτε μεγέθους μπορούν να ψωνίσουν εδώ και ξέρουν ότι θα βρουν κάτι που αγαπούν.

Ποιος θυμάται την καμπάνια της Dove για την πραγματική ομορφιά;

Ξεκίνησε το 2004 και προώθησε τη φυσική ομορφιά, δείχνοντας στους ανθρώπους το πόσο ακραίο μπορεί να είναι το Photoshop. Η εταιρία άρχισε να συμπεριλαμβάνει και γυναίκες διαφορετικών μεγεθών, φυλών και ηλικιών στις καμπάνιες τους.

Για να είμαστε ειλικρινείς, η καμπάνια έχει λάβει και αρνητική αντίδραση. Η εταιρεία σχετίζεται με μάρκες που σίγουρα δεν υποστηρίζουν την ίδια ιδέα για την θετική εικόνα του σώματος.

Αυτή η εκστρατεία έχει γνωρίσει μεγάλη απήχηση για όσους αγωνίζονται για το σώμα τους.
Τόλμησε να πάει εκεί όπου πολλές εταιρείες πιθανότατα δεν θα το κάνουν ποτέ.

Επίσης, καλωσορίζουμε την Aerie και την εκστρατεία «Aerie Real» που ξεκίνησε το 2014.

Σταμάτησαν να χρησιμοποιούν «supermodels» στις διαφημίσεις τους και άρχισαν να χρησιμοποιούν «πραγματικά κορίτσια» που ήταν διαφόρων μεγεθών και που είχαν σημάδια, ουλές και τατουάζ.

Εκτιμούμε πραγματικά αυτή την εταιρεία που πρεσβεύει την πραγματική ομορφιά, γιατί πολλά καθημερινά κορίτσια ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον. Αρχίζετε να συνειδητοποιείτε ότι δεν υπάρχει καμία ανάγκη για Photoshop, διότι ακόμη και ένα σημάδι στο σώμα θεωρείται όμορφο για αυτές τις διαφημίσεις.

Το περιοδικό Seventeen ήταν το περιοδικό που δημοσίευσε ανέγγιχτες φωτογραφίες ενός 14 ετών κοριτσιού.

Δεν ήθελαν να κάνουν καμία παρέμβαση στην αγνή ομορφιά σε αυτή την ηλικία.

Επιπλέον, ο αρχισυντάκτης, Ann Shoket, δημοσίευσε μια «Συνθήκη για την Ειρήνη του Σώματος» και έβαλε παραδείγματα φωτογραφιών που έχουν υποστεί photoshop.

Εξήγησε ότι απομακρύνουν ακόμα και τις διάσπαρτες τρίχες ή τα ορατά σημεία του σουτιέν.

Η συνθήκη δεσμεύονταν ότι το περιοδικό θα βοηθούσε να γίνουν «τα μεγάλα όνειρα» των κοριτσιών πραγματικότητα. Ορκίστηκε να μην αλλάξουν ποτέ το σχήμα σώματος ή προσώπου και να γιορτάσουν κάθε είδους ομορφιά. Ορκίστηκαν να παρουσιάσουν αληθινά κορίτσια και μοντέλα που είναι υγιή και ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Υποσχέθηκαν επίσης να βοηθήσουν τους αναγνώστες τους να κάνουν τις καλύτερες επιλογές στο σώμα τους και να του δώσουν την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που χρειάζεται.

Άλλες καταπληκτικές εταιρίες περιοδικών όπως η Verily, η SilkFred και η Darling έχουν επίσης πάρει τον ίδιο όρκο για να μην κάνουν photoshop στα μοντέλα τους.

Credit: Diply

Related posts

Η νέα μόδα στα μαλλιά λέγεται Shag… Ουρές στα κομμωτήρια για το χτένισμα που μεταμορφώνει!

Μαρία Ολυμπία: Η ακριβή ρουτίνα ομορφιάς και οι θεραπείες προσώπου που αγγίζουν τις 6.240 ευρώ

Το βασιλικό μυστικό ομορφιάς: Η συμβουλή παρακαταθήκη που έδωσε η Marie-Chantal στην Μαρία Ολυμπία