9 Καταπληκτικές εμπειρίες ανθρώπων που ένα απλό ταξίδι τους άλλαξε για πάντα τη ζωή.

Σύμφωνα με τον Mark Twain, υπάρχουν «μόνο δύο πράγματα που θα μετανιώσουμε στο νεκροκρέβατό – ότι αγαπηθήκαμε λίγο και ταξιδέψαμε ελάχιστα».

Ανακαλύψαμε ιστορίες ανθρώπων σε μια διαδικτυακή ομάδα, που άλλαξαν εντελώς τη ζωή τους από τη στιγμή που αποφάσισαν να ταξιδέψουν σε νέα μέρη.

• Ευχήθηκα ευτυχία στον σύζυγό μου και τον άφησα να πάει σε μια άλλη γυναίκα – περισσότερο νέα, ανόητη, και χαρούμενη. Τι έκανα εγώ; Πήρα τις οικονομίες μου – 17.800 δολάρια – και πήγα ένα ταξίδι. Είδα τους θερμοπίδακες ατμού στην Ισλανδία, είδε τα φώτα της Σαγκάης, και τις άμμους της Αυστραλίας. Ερωτεύτηκα και έκανα νέους φίλους. Όταν επέστρεψα σπίτι, ο σύζυγός μου πήρε ενδιαφέρθηκε για μένα και πάλι. Και εγώ … συνειδητοποίησα ότι ήταν μια αμυδρή σκιά του παρελθόντος μου.

• Ποτέ δεν έφυγα από την πόλη μου μέχρι την ενηλικίωση. Στην ηλικία των 18, πήγα στην Ιταλία για πρώτη φορά, και απλά με συνεπήρε! Έχω επισκεφθεί πάνω από 15 χώρες μέσα σε δύο χρόνια. Εξοικονόμησα χρήματα, αγόραζα εισιτήρια σε τιμή ευκαιρίας και έκανα ωτοστόπ. Τώρα δεν ξοδεύω χρήματα για τίποτα περιττό. Ενώ οι φίλοι μου αγοράζουν ακριβές τσάντες και φορέματα και έχουν στυλίστες και κάνουν σολάριουμ, κάνω ηλιοθεραπεία στο Μπαλί με τα ίδια χρήματα, φορώντας T-shirts αγορασμένα από εκεί για όχι παραπάνω από 5 δολάρια, νιώθοντας απόλυτα ευχαριστημένη.
  • Έχοντας λεπτές και μικροκαμωμένες φίλες, πάντα είχα ανασφάλεια για το σώμα μου (έχω ύψος 180 μ. και 76 κιλά). Κάποτε πήγαμε περιοδεία σε όλη την Ευρώπη. Για δύο εβδομάδες κατά το ταξίδι μας μετά βίας ένας ξένος τις πλησίασε. Όσο για μένα, σχεδόν τους βαρέθηκα: μου ζητούσαν τον αριθμό μου, με προσκάλεσαν στη χώρα τους, μου έκαναν αμέτρητα κοπλιμέντα και μου είπαν ότι είναι πραγματικά όμορφη. Δεν ντρέπομαι για τον εαυτό μου πια.
  • Πριν από μερικά χρόνια ανακάλυψα τη γοητεία των ταξιδιών. Μέσα σε τρία χρόνια έχω περπατήσει τη μισή Ευρασία – με πραγματικές περιπέτειες, πεζοπορίες, ωτοστόπ, και καταπληκτικές γνωριμίες. Για αυτό το είδος ζωής, γράφουν βιβλία και κάνουν ταινίες! Αντιλαμβάνομαι ότι, μετά από όλα αυτά, απλά θα τρελαίνομαι μέσα στους τέσσερις τοίχους του γραφείου. Τώρα ψάχνω για κάποιον ξεχωριστό, με τον οποίο θα μπορούσα να τα μοιραστώ όλα αυτά.

• Πριν από έξι μήνες πήγα ένα ταξίδι στην Ευρώπη με τον φίλο μου χρησιμοποιώντας couchsurfing. Σε μία από τις χώρες που πήγαμε γνώρισαμε υπέροχους ανθρώπους και μείναμε στο σπίτι τους για τρεις ημέρες. Ο νεαρός άντρας ο οποίος μας προσκάλεσε απλά με γοήτευε, και σε εκείνον άρεσα πολύ. Λίγο πριν φύγουμε, φιληθήκαμε. Έχοντας γυρίσει πίσω στο σπίτι, έγραψα μια επιστολή παραίτησης και μετακόμισα στο εξωτερικό – και είμαι ευτυχισμένη!
  • Στην εφηβεία μου, η γιαγιά μου μου έλεγε για τα ταξίδια που έκανε. Πώς έζησε στην Αιθιοπία και είχε μια υπηρέτρια, πώς αποκοιμήθηκε και ροχάλιζε στην Ινδία σε σημαντικές διαπραγματεύσεις, πώς φτιάχνεται το ψωμί στη Ναμίμπια, για τις τροπικές βροχές, πώς ο παππούς μάλωσε στην Αίγυπτο και στη συνέχεια καβάλησε μαζί της μια καμήλα – και πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα. Αυτές οι ιστορίες με έκαναν να συνειδητοποιήσω πόσο τεράστιος είναι αυτός ο εκπληκτικός κόσμος!
  • Το πρώτο βράδυ σε ένα ταξίδι είναι αυτό που αλλάζει την κοσμοθεωρία σας. Κάθεστε κάπου σε μια παραλία της Βαρκελώνης ή σε ένα καφέ στο Παρίσι, και θυμάστε ότι σήμερα το πρωί ξυπνήσατε στο δικό σας κρεβάτι, και τώρα βρίσκεστε σε ένα εντελώς διαφορετικό μέρος. Και εκείνη τη στιγμή τα συναισθήματα απλά σας συναρπάζουν.

• Τα ταξίδια είναι η ζωή μου! Αποταμιεύω κάθε δεκάρα για ένα μελλοντικό ταξίδι, και έτσι δουλεύω σχεδόν συνέχεια. Και δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο ενοχλητικοί είναι όσοι λένε, «Σε ζηλεύω τόσο πολύ!» «Πας στην Ολλανδία,» και παρόμοια. Και οι μισθοί τους είναι μεγαλύτεροι, και στον ελεύθερο χρόνο τους, δεν κάνουν τίποτα, αλλά ξοδεύουν χρήματα σε άχρηστα πράγματα.
  • Ονειρευόμουν να πάω Βερολίνο, αλλά δεν είχα χρήματα. Πέρασα ένα χρόνο κάνοντας οικονομίες για το ταξίδι. Όταν έφτασα εκεί, δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι πόσο φοβερά ένιωθα εκεί, και πόσο θα ήθελα να θυμάμαι κάθε λεπτό αυτής της υπέροχης εβδομάδας. Την τελευταία ημέρα περπατούσα στους δρόμους στα προάστια, είδα ένα κομμωτήριο, και αποφάσισε να κάνω ένα κούρεμα για να το θυμάμαι. Ο κομμωτής προσφέρθηκε να με κουρέψει σύμφωνα με το γούστο του και εγώ συμφώνησα. Για μια ώρα, μετέτρεψε το βαρετό κούρεμα μου σε ένα κομψό που φοβόμουν να κάνω προηγουμένως, γιατί θεωρούσα τον εαυτό μου ότι δεν είναι αρκετά προχωρημένος.Τότε είδα ένα κατάστημα ρούχων στην απέναντι μεριά του δρόμου και αγόρασα ένα μπλουζάκι για να συμπληρώσει τη νέα μου εικόνα. Όταν γύρισα σπίτι, φορούσα αυτό το μπλουζάκι για μια εβδομάδα και αποφάσισα να γυμναστώ για να ολοκληρώσω την εικόνα του φοβερού τύπου. Έξι μήνες αργότερα, είχα αθλητικό σώμα, και μια κοπέλα με ερωτεύτηκε για πρώτη φορά. Τέσσερις μήνες αργότερα, πήρα προαγωγή, το εισόδημά μου αυξήθηκε, αγόρασα ένα αυτοκίνητο, και ξεκίνησα αποταμίευση για γάμο. Και χθες έλαβα ένα e-mail που έγραφε ότι η εταιρεία μου δέχτηκε την αίτησή μου και με μεταφέρει σε άλλο γραφείο στο Βερολίνο.