13 Αγενείς Φράσεις που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πούμε σε έναν Σερβιτόρο. Ειδικά την 7η δεν πρέπει ποτέ να την ξεστομίσετε!

«Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», λέει ο άγραφος κανόνας στον τομέα της εστίασης. Αλλά φανταστείτε ότι περνάτε μια κακή μέρα, πεθαίνετε από την πείνα, και κανείς δεν βιάζεται να σας εξυπηρετήσει. Η πρώτη σας επιθυμία είναι να πείτε στον σερβιτόρο ακριβώς ότι σκέφτεστε, αλλά δεν θέλετε να διακινδυνεύσετε το φαγητό σας να πέσει στο πάτωμα!

Συγκεντρώσαμε μια λίστα με καταστάσεις που θα πρέπει να αποφύγετε για να μη λάβετε μια κακή εξυπηρέτηση και φαγητό.

«Είμαι αλλεργικός.»

(Όταν δεν είστε.)

Όταν λέτε ότι είστε αλλεργικοί στη γλουτένη, ένας καλός σερβιτόρος θα κάνει τα πάντα για να αφαιρέσει τη γλουτένη από το φαγητό σας. Πολλά εστιατόρια έχουν αυστηρούς και χρονοβόρους κανόνες για την παρασκευή τροφίμων για τις αλλεργίες.

Έτσι, αν δεν είστε αλλεργικοί, μη λέτε ψέμματα. Αν δοκιμάσετε την τιραμισού του φίλου σας μπροστά στον σερβιτόρο, που έχει γλουτένη, τότε θα νιώσει ότι σπαταλήσατε τον χρόνο του.

«Έχετε μενού για παιδιά;»

(Όταν είστε χωρίς παιδιά).

Ναι, το μενού των παιδιών είναι φθηνότερο, και ίσως σκεφτείτε ότι τα φαγητά είναι μαγειρεμένα με περισσότερη ευθύνη. Αλλά μην παραγγείλετε παιδικά γεύματαγια τον εαυτό σας. Δείχνει ότι είστε τσιγκούνης, και οι σερβιτόροι ξέρουν ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν αφήνουν πουμπουάρ.

«Έι, σερβιτόρε!»

Είναι καλύτερα να μην φωνάξετε «Έι, σερβιτόρε!” και να μη σφυρίξετε, να χτυπήσετε παλαμάκια ή να σπάσετε τα δάχτυλά σας.  Θα φέρει τη παραγγελία σας … μετά από 20 λεπτά.

«Ο σεφ είναι εδώ; Είμαστε στενοί φίλοι.»

Τα εστιατόρια συχνά λαμβάνουν τηλεφωνήματα από «φίλους» των σεφ για να κλείσουν ένα καλύτερο τραπέζι. Αλλά αν είστε πραγματικοί φίλοι, γιατί δεν καλείτε πρώτα τον σεφ; Τέτοιες προσπάθειες είναι καταδικασμένες να αποτύχουν.

«Ποιο είναι το αγαπημένο σας πιάτο;»

Φυσικά, υπάρχουν και πολύ υπεύθυνοι σερβιτόροι, που είναι στην ευχάριστη θέση να σας πουν τις πραγματικές τους προτιμήσεις. Αλλά αν ο προμηθευτής έφερε πολλά ψάρια εκείνη την μέρα, το αγαπημένο πιάτο όλου του προσωπικού θα είναι … ψάρια!

«Η σούπα μου είναι κρύα!»

Αν ένας πελάτης ο οποίος έχει προηγουμένως διαμαρτυρηθεί για την κακή εξυπηρέτηση, αποφασίσει να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για τη σούπα του που είναι κρύα, μερικοί σερβιτόροι πήγαινουν στην κουζίνα, παίρνουν το κουτάλι του πελάτη, και το ζεσταίνουν σε ζεστό νερό. Έτσι, όταν προσπαθήσετε να δοκιμάσετε την σούπα, μπορεί να είναι πάρα πολύ καυτή.

«Φέρτε μας νερό!»

(Αν είστε μια παρέα με πάνω από 6 άτομα)

Φανταστείτε ότι ένας σερβιτόρος έρχεται στο τραπέζι σας, βλέπει μια παρέα με επτά άτομα, και κάποιος αποφασίζει ότι όλοι θέλουν νερό. Θα τρέχει πέρα δώθε για να σας φέρει νερό, και τελικά τέσσερις ή πέντε από εσάς δεν αγγίζει καν το ποτήρι!

«Τι άλλο κάνετε, εκτός από το να εργάζεστε εδώ;»

Ακόμα και αν είστε υπεύθυνος ανθρώπινου δυναμικού, είναι καλύτερα να μην ρωτήσετε προσωπικά πράγματα. Στην πραγματικότητα, σχεδόν κάθε σερβιτόρος θα άλλαζε τη δουλειά του αν είχε την ευκαιρία.

«Πόσο ακόμα πρέπει να περιμένω για την παραγγελία μου;!»

Έχετε κουραστεί από την αναμονή για την παραγγελία σας και καλείτε τον σερβιτόρο για τέταρτη φορά. Είναι δικαίωμά σας, αλλά είναι καλύτερα να μη ξεπεράσετε κάποια όρια. Υπάρχει πιθανότητα να σας ξέχασε, ειδικά αν είναι αρχάριος. Αλλά πιθανότατα η αιτία για την καθυστέρηση είναι ο χρόνος μαγειρέματος.

«Αυτή η σπιτική πίτα μοιάζει να αγοράστηκε από το φούρνο στη γωνία.»

Οι σπιτικές πίτες είναι πραγματικά ένας μύθος στις περισσότερες περιπτώσεις. Το πιο πιθανό, αυτό το κέικ να έχει αγορασθεί στο φούρνο στη γωνία.

«Είμαι τακτικός πελάτης.»

(Αγενής και δεν αφήνει πουρμπουάρ)

Φανταστείτε έναν πελάτη ο οποίος έχει επιλέξει ένα φιλόξενο εστιατόριο, αλλά κάθε μέρα επικρίνει το φαγητό και είναι εξαιρετικά τσιγκούνης στο πουρμπουάρ. Ένας τέτοιος πελάτης μπορεί να πάρει ένα ειδικό τραπέζι, όπου οι σερβιτόροι εμφανίζονται σπάνια!

«Ας πάρουμε ένα ποτό, και θα δούμε στη συνέχεια.»

(Όταν δεν πρόκειται να παραγγείλετε τίποτα άλλο.)

Αν αφήσετε να εννοηθεί στον σερβιτόρο ότι πρόκειται να παραγγείλετε κάτι άλλο, θα βρίσκεται κοντά και θα περιμένει. Αν σκοπεύετε να ξαναπάτε σε αυτό το μέρος, καλύτερα να μην τον απογοητεύσετε.

Πώς μπορείτε να κερδίσετε την εύνοια ενός σερβιτόρου;

Αν θέλετε ο σερβιτόρος να σας συμπαθήσει, είναι εύκολο: να είστε ευγενικοί, δίκαιοι, και να είστε ευγνώμονες αν σας άρεσε η εξυπηρέτηση και η κουζίνα. Αυτό είναι όλο το μυστικό.

  • Αλλά αν θέλετε να κερδίσετε τον αιώνιο σεβασμό τους, εδώ είναι μερικά κόλπα που θα σας βοηθήσουν:
  • Χρησιμοποιήστε τα μικρά τους ονόματά. Όταν ένας σερβιτόρος σας λέει, «Γεια σας, το όνομά μου είναι Max,» είναι πάντα ευχάριστο να ακούνε, «Καλησπέρα, Max, χαίρω πολύ.»
  • Όταν έρθετε ξανά, ζητήστε τον ίδιο σερβιτόρο . Θα κάνει τα καλύτερα για σας, ακόμη και αν δεν θυμάται ποιοι είστε.
  • Εμπιστευθείτε τον σερβιτόρο σας. Αν πείτε, «Είναι η πρώτη μας φορά εδώ. Θέλουμε κάτι ιδιαίτερο!» Θα λάβετε σπουδαία εξυπηρέτηση  και ίσως ακόμη και ένα πιάτο για το σπίτι.
  • Δώστε ένα καλό πουρμπουάρ , αν πρόκειται να επισκεφθείτε αυτό το μέρος συχνά. Αλλά δεν χρειάζεται να είστε υπερβολικά γενναιόδωροι.

Credit: BrightSide

Related posts

Έρχονται βαριές ποινές: Στη φυλακή όσοι έχουν χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο – Ποıοı κινδυνεύουν άμεσα

25η Μαρτίου – Ξέσπασε ο Μητροπολίτης Κοζάνης: «Ντpoπή να τρώμε μπακαλιάρο για το έθιμο»

Επανήλθαν Facebook, Instagram και Messenger – Η απάντηση της Meta