Τρελαμένοι οι καταναλωτές: Αυτές είναι οι τιμές των «νέων Jumbo» που άνοιξαν το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα

Pepco: Η νέα αλυσίδα καταστημάτων που έρχεται από την Πολωνία, άνοιξε πρόσφατα το πρώτο της μαγαζί στη χώρα μας. Οι ανταγωνιστές των Jumbo που κοντραρίζονται μαζί του στις τιμές και στα εμπορικά καταστήματα, ήρθαν για να μείνουν. Οι καταναλωτές είναι ξετρελαμένοι και η αλυσίδα ανήκει σε αυτές με τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς.

Pepco: Η Πολωνική αλυσίδα που ήρθε επιτέλους και στην Ελλάδα

Ισχυρότατο ανταγωνισμό που ενδεχομένως θα αποβεί προς όφελος των καταναλωτών έρχεται να δημιουργήσει η άφιξη στην Ελλάδα της αλυσίδας καταστημάτων Pepco η οποία άνοιξε χθες το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια εταιρεία με έδρα την Πολωνία, η οποία ιδρύθηκε το 1999 αλλά τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει άλματα, έχοντας εδραιώσει την παρουσία της σε 17 χώρες σε όλη την Ευρώπη, με την δική μας -αλλά και μερικές ακόμη- να προστίθεται σε αυτές μέσα στους επόμενους μήνες.

Το αντικείμενο εργασιών στον τομέα του λιανικού εμπορίου είναι τέτοιας φύσης που κάνει τους αναλυτές να την παρομοιάζουν με τα γνωστά σε όλους μας Jumbo, καθώς κινείται περίπου στα ίδια «μονοπάτια», έχοντας τον ίδιο προσανατολισμό και φιλοσοφία με τον εγχώριο «κολοσσό». Δηλαδή χαμηλές τιμές, ευκολία πρόσβασης και προσφορά μιας πληθώρας αγαθών που απευθύνονται κυρίως στον μέσο καταναλωτή και την οικογένεια.

Pepco: Πιο φθηνά και από τα καταστήματα των Jumbo

Πιο συγκεκριμένα, η πολωνική εταιρεία η οποία σχετικά πρόσφατα εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αξιών της Βαρσοβίας, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει ρούχα για όλες τις ηλικίες, παιχνίδια, υποδήματα, καλλυντικά, είδη για το σπίτι, αξεσουάρ μόδας, είδη διακόσμησης και πολλά-πολλά άλλα οικιακά προϊόντα που θα ήταν αδύνατο να αναλυθούν κωδικό προς κωδικό.

Άλλωστε και η ίδια η Pepco επενδύει ακριβώς σε αυτά τα συγκεκριμένα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, προβάλλοντας κατά κύριο λόγο τέσσερις αρχές πάνω στις οποίες κινείται η λειτουργία της. Τα πολυάριθμα καταστήματα (2837 στην Ευρώπη), τις εξωφρενικά χαμηλές τιμές, την ποικιλία προϊόντων και –τέλος- την εξαιρετικά ευέλικτη και φιλική προς τον καταναλωτή πολιτική επιστροφών της.

Related posts

Σοφία Βόσσου: «Ο γιατρός μου είπε πως πεθαίνω, είχα βγει σαν πτώμα να ευχαριστήσω τον κόσμο, με το καπελάκι μου»

Τώρα ντρέπεται ό,τι έκανε: Κυκλοφόρησε η «απαγορευμένη» φώτο της Μαρίας Ολυμπίας, δεν ήθελε να την δει κανείς

“Μου έκαψε το πτερύγιο”: Ραγίζει καρδιές η Ιωάννα Παλιοσπύρου για την επίθεση με το βιτριόλι