Γυναίκα δίνει την πιο Έξυπνη Απάντηση σε Εταιρία με Ρούχα για Παχουλές. Αυτό που τους λέει είναι ανεκτίμητο.

Αυτός είναι ο τρόπος που η ιστοσελίδα μόδας ‘Wish’ επέλεξε να διαφημίσει ένα σορτς που είναι σχεδιασμένο για ‘μεγάλες’ γυναίκες.

Και αυτό είναι αυτό που πιστεύει η σχεδιάστρια Christina Ashman, που έχει την εταιρία Interrobang.

“Είναι ότι χειρότερο από άποψης μάρκετινγκ έχω δει!”

“Όταν προσπαθείς να προσεγγίσεις συγκεκριμένο κοινό, θα πρέπει να επικεντρωθείς σε αυτούς και το αν θα ταίριαζε πάνω τους.”

Έτσι, επέλεξε να αντιστρέψει τη διαφήμιση αυτή και το αποτέλεσμα είναι η εικόνα που βλέπετε!

I saw this article on HelloGiggles earlier. I don’t have any formal qualifications in marketing, but if plus size ladies…

Δημοσιεύτηκε από Interrobang Art & Fashion στις Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016

Από ότι φαίνεται, η αντίδρασή της έχει ευαισθητοποιήσει πολλούς σε όλο το διαδίκτυο.

“Η βιομηχανία μόδας προσπαθεί συνεχώς να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν άσχημα με τον εαυτό τους προκειμένου να βγάλουν χρήματα και αυτό είναι πολύ άσχημο.”

“Ο καθένας έχει το δικό του σχήμα, μέγεθος, χρώμα, αλλά φαίνεται να φτιάχνουν ρούχα για συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, κάτι που είναι πραγματικά αξιοσημείωτο. ”

Credit: buzzfeed.com

Related posts

Γιατί να φοράτε εσπαντρίγιες και σανδάλια τις ζεστές ημέρες;

Όλοι κοιτούσαν την Βίκυ: Μαθήματα styling στο κέντρο της Αθήνας, συνωστισμός για τη Βίκυ Καγιά

Η πανάκριβη τσάντα που όλες θέλουν: Η εμφάνιση της Κατερίνας Καινούργιου στο Κολωνάκι