Δάφνη Λαμπρόγιαννη: Αυτός Είναι Ο Λόγος Της Αποχώρησης Από Την Παράσταση Με Τον Σπύρο Παπαδόπουλο

Δάφνη Λαμπρόγιαννη: Αυτός Είναι Ο Λόγος Της Αποχώρησης Από Την Παράσταση Με Τον Σπύρο Παπαδόπουλο

Η αποχώρηση της Δάφνης Λαμπρόγιαννη από την παράσταση που πρωταγωνιστούσε με τον Σπύρο Παπαδόπουλο έχει σηκώσει θύελλα συζητήσεων – Τι αναφέρει στην καταγγελία της

Έκπληξη είχε προξενήσει σε πολλούς η ξαφνική διακοπή της παράστασης «Sexy Laundry» του Θεάτρου Κάππα με πρωταγωνιστές τον Σπύρο Παπαδόπουλο και την Δάφνη Λαπρόγιαννη στις αρχές Απριλίου, όταν μάλιστα σημείωνε sold out, με τους διοργανωτές να αρκούνται σε μια λιτή ανακοίνωση ότι ολοκληρώθηκε ο κύκλος της ευχαριστώντας, παράλληλα, το κοινό για την στήριξη του.

Ωστόσο, μία δήλωση-ανακοίνωση της πρωταγωνίστριας μέσω του δικηγόρου της δίνει μια άλλη δυσάρεστη διάσταση στο θέμα, καθώς «ρίχνει» ευθείες βολές προς το πρόσωπό του.

Η δήλωση-ανακοίνωση της:

«Σε απάντηση σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εκ μέρους του Θεάτρου Κάππα και του σκηνοθέτη κ. Παπαδόπουλου αναφορικά με το τέλος των παραστάσεων του έργου “ Sexy Laundry ” όπου συμμετείχα θα ήθελα να διευκρινίσω τα ακόλουθα:

Η συμμετοχή μου στην εν λόγω παράσταση ολοκληρώθηκε οριστικά μετά από ένα εντελώς αιφνίδιο και δυσανάλογο ξέσπασμα οργής προς το πρόσωπό μου, το οποίο συνέβη μετά την ολοκλήρωση της παράστασης της Παρασκευής, 1 Απριλίου 2022. Προσπάθησα πρώτα να αναλογιστώ τις όποιες δικές μου ευθύνες. Προσπάθησα μετά να το αξιολογήσω ως μία πολύ άσχημη στιγμή ενός ανθρώπου, που μέχρι πριν λίγη ώρα έμοιαζε ότι δεν είχαμε τίποτα να χωρίσουμε, όσο ασύμβατοι και αν είναι οι χαρακτήρες μας. Άλλωστε ως ενήλικες, με καλή διάθεση, αυτό δε θα μπορούσε θεωρητικά να είναι εμπόδιο σε μια εξαιρετικά επιτυχημένη παράσταση με απανωτά sold out όπου πρωταγωνιστούν μόνο δύο άνθρωποι και που όσοι την είδαν μιλούν για μια εξαιρετική σκηνική “χημεία”.

Τη δική μου τη γενιά γυναικών τη μεγάλωσαν μαθαίνοντάς της να αντέχει, να καταλαβαίνει, να δικαιολογεί και τέλος πάντων να πηγαίνει παρακάτω… Δυστυχώς πολλές φορές η ενσυναίσθηση ή η ανοχή εκλαμβάνεται ως αδυναμία.

Συναισθανόμενη μια ευθύνη απέναντι στους νεότερους ανθρώπους – πολίτες του κόσμου που έρχεται, στις γυναίκες κυρίως αλλά και στους άντρες, και παρακολουθώντας τη συζήτηση στην εκπομπή “Χαμογέλα και πάλι!” την Κυριακή 3 Απριλίου, η οποία ακολούθησε της μεταξύ μας ρήξης, συνειδητοποίησα το εξής: Αυτού του τύπου οι “προστριβές” στον εργασιακό χώρο δεν έχουν απλώς να κάνουν με μια “ασυμβατότητα χαρακτήρων”, όπως προσπάθησα να το εκλάβω αρχικά. Είναι πολύ πιο σοβαρές και δεν πρέπει πια να μένουν πίσω από κλειστές πόρτες ούτε να κουκουλώνονται. Δεν κάνει καλό σε κανέναν μας. όλα αυτά τα χρόνια αυτό κάναμε και οδηγηθήκαμε εδώ.

Με όση αγάπη, ενσυναίσθηση αλλά και συνείδηση μπορώ να διαθέσω αυτή τη στιγμή, λοιπόν, δε στέκομαι απέναντι στο πρόσωπο αλλά στη νοοτροπία και την πράξη.

Εύχομαι μακροπρόθεσμα αυτό να είναι καλό για όλους μας».

Σημειώνεται ότι ο Σπύρος Παπαδόπουλος είχε εμφανιστεί την περασμένη Κυριακή στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου «Χαμογέλα και πάλι!», όπου μεταξύ άλλων δήλωσε σχετικά με τις υποθέσεις του ελληνικού #MeToo: «Πρωτοδίκως οι άνθρωποι δικάζονται στα μέσα ενημέρωσης και τα social media και η δικαιοσύνη έρχεται επικουρικά. Πώς ξέρεις ο καθένας τι έχει στην ψυχή του; Βρήκα την ευκαιρία να χιμήξω και λίγο να προβληθώ και να βγάλω τα απωθημένα μου μαζί σου».

Related posts

“Για τον μπαμπά μου εκεί ψηλά”: Η Μαρίνα Σάττι έδωσε το Ζάρι για τον τελικό της Eurovision 2024

“Μια φορά Έλενα, για πάντα Number One”: Η Έλενα Παπαρίζου εμφανίστηκε στη σκηνή της Eurovision & γκρέμισε το Μάλμε

“Σκουπίστε το ΟΑΚΑ, έρχεται!”: “Έριξε” το twitter η Μαρίνα Σάττι με το Ζάρι στον Ημιτελικό της Eurovision