«Έκανα λάθος με τα κλειδιά»: Ο σταθμάρχης Λάρισας παραδέχεται πως έγινε το δυστύχημα στα Τέμπη

Ο συλληφθείς σταθμάρχης φέρεται να παραδέχεται το λάθος που οδήγησε  στην τραγωδία και να αναλαμβάνει τις ευθύνες του.

Τι είπε στις Αρχές

Ο συλληφθείς σταθμάρχης φέρεται να παραδέχεται το λάθος του που οδήγησε στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ελλάδα, μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 59χρονος συλληφθείς σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια και επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία, καταθέτοντας στην Τροχαία Λάρισας υπό την εποπτεία εισαγγελέα -κατόπιν εντολής του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, εισαγγελέα Σταμάτη Δασκαλόπουλου-, αρχικά είχε υποστηρίξει ότι πάτησε το μπουτόν για αλλαγή γραμμών αλλά δεν υπάκουσε το ηλεκτρονικό σύστημα.

Ο σταθμάρχης λέει ότι έβαλε το κλειδί για να μεταβάλει την τροχιά της επιβατικής αμαξοστοιχίας, αλλά αυτό φαίνεται να μη λειτούργησε. Ο ίδιος φαίνεται να κατάλαβε ότι δεν λειτούργησε, αλλά δεν έδωσε σημασία και δεν έκανε τίποτα για να διορθώσει το λάθος του. Εμμέσως, ομολογεί το λάθος του και την ευθύνη του για το δυστύχημα και το απέδωσε «στην κακιά ώρα».

Η σύλληψή του έγινε στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ωστόσο η δικογραφία θα σχηματιστεί απόψε αργά το βράδυ και πιθανότατα αύριο το πρωί θα οδηγηθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών με βαρύτατες κατηγορίες, που επισύρουν πολυετείς ποινές ως και ισόβια κάθειρξη.

default

«Το παραδέχθηκε μπροστά μου το λάθος του»

Συνάδελφος του σταθμάρχη, που βρισκόταν μαζί του το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, μιλώντας στον Alpha και στην εκπομπή T-live, είπε χαρακτηριστικά: «Ήταν καθαρά ανθρώπινο λάθος».

«Δεν βλέπαμε τηλεόραση. Ήμουν μαζί του όμως όλο το βράδυ. Δεν κατάλαβε τι λάθος έκανε στην αρχή. Όταν έμαθε για το δυστύχημα ήμασταν εκείνη την ώρα μαζί. Τα έχασε, δεν μίλησε καθόλου. Τον ρώτησα τι έκανε, μου είπε ότι το τρένο το έβαλε κανονικά στη γραμμή. Μετά κατάλαβε το λάθος του. Έκανε καθαρά λάθος. Είναι ανθρώπινο λάθος. Δεν πατάς κανένα κουμπί, γυρίζεις τα κλειδιά στην ευθεία ή στη διαγώνιο. Τα συστήματα μία χαρά λειτούργησαν. Το λάθος είναι καθαρά δικό του και το παραδέχτηκε και χθες εκεί. Το παραδέχτηκε μπροστά μου. Είναι καθαρά ανθρώπινο λάθος. Ποιο σύστημα φταίει;» είπε ο συνάδελφος του σταθμάρχη.

Στη συνέχεια, επιβεβαίωσε ότι ο σταθμάρχης εργαζόταν στον ΟΣΕ επί χρόνια, έφυγε για να εργαστεί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στη συνέχεια επέστρεψε για να γίνει σταθμάρχης, ενώ υπογράμμισε πως ο σταθμάρχης εκπαιδεύτηκε για τρεις μήνες στη θεωρία και έκανε τρεις μήνες πρακτική. Περιέγραψε δε μία μία τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει ο 60χρονος συνάδελφός του πριν από τη μοιραία σύγκρουση.

Related posts

Φως εκ του ανεσπέρου φωτός! Ολοκληρώθηκε η τελετή αφής στο ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα

Ρίγη συγκίνησης: Ο Επιτάφιος του Αγίου Νικολάου στην Τήνο μέσα στη θάλασσα για εκείνους που χάθηκαν σε αυτήν

Δείτε ζωντανά την τελετή Αφής του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα