Ανείπωτος Θρήνος! Πέθανε σε ηλικία 76 ετών ο εφοπλιστής Γεράσιμος Αγούδημος

Το πρωί του Σαββάτου σε ηλικία 76 ετών έπειτα από νοσηλεία σε νοσοκομείο – Είχε καταφέρει να παραμείνει για δύο συνεχόμενες δεκαετίες στον χώρο της ακτοπλοΐας – Πώς ξεκίνησε την καριέρα του

Θρήνος για την εφοπλιστική οικογένεια, καθώς έφυγε από τη ζωή το πρωί του Σαββάτου σε ηλικία 76 ετών ο γνωστός εφοπλιστής Γεράσιμος Αγούδημος.

Ο «Καπτα Μάκης» όπως τον αποκαλούσαν ήταν μια εμβληματική προσωπικότητα της ακτοπλοΐας και όχι μόνο. Σπούδασε Ναυτιλιακά σε ιδιωτικό κολέγιο των Αθηνών, ενώ ταυτόχρονα απασχολούνταν στην εταιρεία.

Εδώ και πολλά χρόνια, ο Γεράσιμος Αγούδημος, ο οποίος ήταν πατέρας πέντε παιδιών, είχε μετακομίσει μαζί με την οικογένειά του στο Λουγκάνο της Ελβετίας. Στη μεγαλύτερη ιταλόφωνη πόλη στο καντόνι Τιτσίνο στη νότια Ελβετία. Τις τελευταίες ημέρες νοσηλευόταν σε νοσοκομείο καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Σύμφωνα με πληροφορίες η επίσημη αιτία θανάτου ήταν ανακοπή καρδιάς.

Η σορός του δεν έχει γυρίσει ακόμη στην Ελλάδα λόγω καθυστέρησης στις διαδικασίες στην Ελβετία αφού λόγω του Πάσχα των Καθολικών η ελληνική πρεσβεία στη χώρα ήταν κλειστή. Πληροφορίες επισημαίνουν πως τελικά η σορός του Γεράσιμου Αγούδημου θα έρθει στην Ελλάδα την προσεχή εβδομάδα, έπειτα, δηλαδή, από το ορθόδοξο Πάσχα.

Τα καράβια του που άφησαν ιστορία

Ο Αγούδημος θεωρούνταν ως ο μοναδικός παραδοσιακός εφοπλιστής της ακτοπλοΐας που κατάφερνε να παραμένει στο χώρο για 2 συνεχόμενες δεκαετίες, σε μία περίοδο που ο κλάδος είχε κλονιστεί από την αυτοκτονία του Παντελή Σφηνιά και τα λουκέτα του Π. Παναγόπουλου και του Γ. Στρίντζη.

Ο Μάκης Αγούδημος ο ιδιοκτήτης των επιβατηγών πλοίων «GA Ferries», στις εποχές δόξας του, καθώς ήταν το παιδί (όπως τον έλεγε) του Ανδρέα Παπανδρέου, αγόραζε το ένα πλοίο έπειτα από το άλλο και σε όλα έδινε το όνομα των αγαπημένων του προσώπων!

Ο πλοιοκτήτης των μυθικών φέρι, της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρείας GA Ferries είχε γεννηθεί στην Αγία Ευφημία της Κεφαλονιάς.

Ο καπετάν Μάκης ξεκίνησε την καριέρα του από ναύτης σε πλοία που έκαναν ταξίδια στη Μεσόγειο για να φτάσει να γίνει καπετάνιος και αργότερα πλοιοκτήτης. Μπορεί να έγινε γνωστός λόγω της ακτοπλοΐας, η εφοπλιστική του πορεία όμως άρχισε με φορτηγά πλοία το 1967, ενώ ο μύθος τον θέλει να έχει πουλήσει και να έχει αγοράσει μέχρι την ηχηρή πτώση του περισσότερα από 250 πλοία.

Άρχισε το 1989 στην Ακτοπλοΐα με το «Νταλιάνα» και το «Μιλένα», ενώ στην συνέχεια προστέθηκε στο στόλο του η «Δήμητρα», τα ονόματα των τριών θυγατέρων του.

Το 1991 προστέθηκε στο στόλο του η επιβλητική «Ροδάνθη», προς τιμήν της συζύγου του Ροδάνθης Αγούδημου.

Το 1993 θα αποκτηθεί το «ΡΟ ΜΙΛ ΝΤΑ» που θα πάρει το όνομά του από τα αρχικά των ονομάτων της «ΡΟ δάνθης», της «ΜΙ λένας» και της «ΝΤΑ λιάνας».

Kαι το 1994 θα συμπληρωθεί η αρμάδα με τη δρομολόγηση του «Μαρίνα» στη γραμμή για Κάλυμνο-Κω-Ρόδο.

Αμέσως μετά θα αποκτηθεί το δεύτερο «Δήμητρα», πρώην «Ionian Fantasy» του Στρίντζη σε αντικατάσταση του πρώτου «Δήμητρα» που πουλήθηκε στον Αντώνη τον Αγαπητό.

Πηγή

Related posts

Καιρική «σταύρωση» στο δρόμο για το Πάσχα από τον Τάσο Αρνιακό: «Το δάκρυ του ουρανού περιμένει να μας συνοδεύσει»

Η Αθήνα παρέδωσε την Ολυμπιακή Φλόγα: Η μαγική ερμηνεία της Νάνα Μούσχουρη, οι τσολιάδες & η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη

«Λευκή αντάρα» από τον Τάσο Αρνιακό: «Φεύγει η σκόνη, το χιόνι κοντοζυγώνει…»