24 Κρυφά Μηνύματα πίσω από τα Διάσημα Logos των Παγκόσμιων Κολοσσών

Κάθε μεγάλη εταιρεία προσπαθεί να εξασφαλίσει ότι το λογότυπό της δεν είναι μόνο αναγνωρίσιμο, αλλά μεταφέρει και ένα μήνυμα στον καταναλωτή. Φυσικά, οι σχεδιαστές λογότυπων κάνουν ό, τι καλύτερο μπορούν για να χωρέσουν το νόημα σε όσο το δυνατόν μικρότερο χώρο.

Ρίξτε μια ματιά παρακάτω σε μερικά δημοφιλή λογότυπα, και ανακαλύψετε τις πνευματικές και ποικίλες έννοιες που κρύβουν!

24. Hope for African Children Initiative

Το λογότυπο αυτό χρησιμοποιείται από δημόσιο οργανισμό που συμβάλλει στην παροχή βοήθειας στα παιδιά της Αφρικής. Αν το κοιτάξετε προσεκτικά, μπορείτε να δείτε ένα περίγραμμα της Αφρικανικής ηπείρου, καθώς και τις εικόνες ενός παιδιού και ενός ενήλικα (ο τελευταίος συμβολίζει την υποστήριξη).

23. Bluetooth

Η τεχνολογία Bluetooth έχει σχεδιαστεί για τη σύνδεση πολλαπλών συσκευών σε ένα μόνο δίκτυο. Το σύμβολο που αντιπροσωπεύει αυτή την τεχνολογία είναι ένας συνδυασμός δύο σκανδιναβικών ρούνων: «Hagall» (ή «Hagalaz») που αναλογεί στο λατινικό «H» και «Bjarkan» – με το λατινικό γράμμα «Β». Δύο σειρές αποτελούν τα αρχικά του ονόματος του Harald Blatand. Παρεμπιπτόντως, η συσκευή Bluetooth της πρώτης γενιάς ήταν χρωματισμένη μπλε και έμοιαζε με δόντι.

22. Amazon

Με μια πρώτη ματιά, το λογότυπο της Amazon δεν φαίνεται να κρύβει κάτι ιδιαίτερο. Ωστόσο, έχει σχεδιαστεί για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τη φιλοσοφία της μάρκας. Το κίτρινο βέλος μοιάζει με ένα χαμόγελο, επειδή η Amazon.com θέλει τους πελάτες της να είναι ευχαριστημένοι. Επίσης, το βέλος συνδέει τα γράμματα «Α» και «Ζ», υπονοώντας το γεγονός ότι αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει τα πάντα.

21. Yoga Australia

Ο χώρος μεταξύ του χεριού και του ποδιού του κοριτσιού στο λογότυπο, αποτελεί το περίγραμμα της Αυστραλίας.

20. Sony Vaio

Τα δύο πρώτα γράμματα του λογότυπου Sony Vaio αποτελούν ένα κύμα που συμβολίζει ένα αναλογικό σήμα, ενώ τα δύο τελευταία μοιάζουν με τα 1 και 0 – μια συμβολική αναπαράσταση ενός ψηφιακού σήματος.

19. Unilever

Η Unilever παράγει ένα τεράστιο αριθμό διαφορετικών προϊόντων και αυτό αντανακλάται στο λογότυπό της. Κάθε τμήμα του λογότυπου έχει τη δική του έννοια. Για παράδειγμα, η καρδιά σημαίνει αγάπη, φροντίδα και ευεξία, ενώ το πουλί συμβολίζει την ελευθερία, την απελευθέρωση από τις καθημερινές δουλειές και την απόλαυση της ζωής.

18. Formula 1

Εάν κοιτάξετε προσεκτικά το κενό διάστημα ανάμεσα στο «F» και τις κόκκινες ρίγες, θα δείτε να μετατρέπεται σε «1». Το λογότυπο έχει σχεδιαστεί για να μεταδώσει την αίσθηση της ταχύτητας.

17. ’Power On’

Το σύμβολο «power» (ή «power on») μπορεί να βρεθεί σε σχεδόν οποιαδήποτε συσκευή, αλλά λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν την προέλευσή του.

Ήδη από τη δεκαετία του 1940, οι μηχανικοί χρησιμοποιούσαν ένα δυαδικό σύστημα για να αντιπροσωπεύουν συγκεκριμένους διακόπτες, όπου το 1 σήμαινε ανοιχτό και το 0 σήμαινε κλειστό. Τις επόμενες δεκαετίες, μετατράπηκε σε ένα σημάδι με ένα κύκλο (μηδέν) και μια κάθετη γραμμή (ένα).

16. BMW

Η εταιρεία ξεκίνησε ως παραγωγός αεροσκαφών και το λογότυπο BMW παραμένει πιστό στις ρίζες αυτές. Παρόλα αυτά, αντίθετα με τη λαϊκή πεποίθηση ότι το κέντρο του λογότυπου απεικονίζει τις περιστρεφόμενες λεπίδες έλικας, στην ουσία μιλάει για τη σημαία της Βαυαρίας, η οποία έχει ένα πλεκτό μοτίβο.

15. Apple

Ο Rob Janoff, ο άνθρωπος που σχεδίασε το περίφημο λογότυπο της Apple, λέει: «αγόρασα μια ολόκληρη τσάντα με μήλα, τα έβαλα σε ένα μπολ και έκανα σκίτσα για μια εβδομάδα, προσπαθώντας να απλοποιήσω τις λεπτομέρειες. Σε κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια των καλλιτεχνικών μου πειραμάτων, δάγκωσα ένα από τα μήλα. Αργότερα εκείνη την ημέρα, προς έκπληξή μου, ανακάλυψα ότι το «δάγκωμα» είναι παρόμοιο με το «byte» – έναν υπολογιστικό όρο».

14. Sun Microsystems

Η λέξη «Sun» αποτελεί τη βάση ενός τετραγώνου και μπορεί να διαβαστεί από κάθε γωνιά του. Το λογότυπο δημιουργήθηκε από τον καθηγητή Stanford, Vaughan Pratt.

13. Continental

Η Continental είναι μια κατασκευαστική εταιρεία αυτοκινητοβιομηχανίας που ειδικεύεται στα ελαστικά. Ένα από αυτά τα ελαστικά εμφανίζεται σαφώς στο λογότυπο της εταιρείας – δημιουργείται από το συνδυασμό των δύο πρώτων γραμμάτων.

12. Big Ten

Το Big Ten είναι ακαδημαϊκός σύλλογος που ιδρύθηκε το 1896. Μέχρι το 1990, αυτή η ένωση απαρτίζεται από 10 πανεπιστήμια. Στη συνέχεια, τον Ιούνιο του 1990, προστέθηκε το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβανίας. Η ένωση αποφάσισε να μην αλλάξει το όνομά της και απλώς να προσθέσει «11» στο λογότυπό της.

11. Mercedes-Benz

Το λογότυπο της Mercedes-Benz συμβολίζει την εμπιστοσύνη της εταιρείας στη δική της τελειότητα. Το τρισδιάστατο αστέρι αντιπροσωπεύει υπεροχή σε κάθε περιβάλλον – στη γη, στο νερό και στον αέρα.

10. NBC

Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, η NBC ανήκε στην RCA, την εταιρεία που πρωτοστάτησε στην παραγωγή έγχρωμων τηλεοράσεων. Η ουρά του πασπαρτού με φτερωτό πτερύγιο που εμφανίζεται στο λογότυπο του NBC είχε σκοπό να δείξει στους ανθρώπους που εξακολουθούσαν να βλέπουν ασπρόμαυρα αυτό που έλειπε.

9. Eighty 20

Είναι μια μικρή εταιρεία συμβούλων. Πολλοί πιστεύουν ότι το λογότυπο της εταιρίας δεν έχει καμιά σχέση με το όνομά της. Αλλά αν φανταστούμε ότι τα σκοτεινά τετράγωνα είναι τα ένα και τα φωτεινά τετράγωνα τα μηδενικά τότε, στον δυαδικό κώδικα, η κορυφαία γραμμή θα διαβάσει ως 1010000 και η κατώτατη γραμμή ως 0010100. Η μετάφραση σε συνήθεις αριθμούς είναι 80 και 20.

8. Toblerone

Η Toblerone είναι μια εταιρεία που παράγει σοκολάτα, με έδρα την ελβετική πόλη της Βέρνης, η οποία ονομάζεται επίσης «πόλη των αρκούδων». Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία έχει ενσωματώσει τη σιλουέτα μιας αρκούδας στο λογότυπό της.

7. Baskin Robbins

Αν κοιτάξετε προσεκτικά, θα διαπιστώσετε ότι τα τμήματα με ροζ χρώμα των γραμμάτων «Β» και «R» αποτελούν τον αριθμό 31. Αυτό υπαινίσσεται τον αριθμό των γεύσεων που μπαίνει στο παγωτό Baskin Robbins ιστορικά.

6. Carrefour

Έχει έδρα τη Γαλλία. Γι’ αυτό και το λογότυπό της, το οποίο συμβολίζει τη συνεχιζόμενη επέκταση της εταιρείας, είναι με τα χρώματα της γαλλικής σημαίας. Επιπλέον, το λογότυπο ενσωματώνει το πρώτο γράμμα του ονόματος της εταιρείας.

5. Milwaukee Brewers

Το Milwaukee Brewers είναι μια επαγγελματική ομάδα μπέιζμπολ από το Wisconsin. Το λογότυπό τους αποτελείται από τα γράμματα «Μ» και «Β» και μοιάζει με γάντι του μπέιζμπολ.

4. Greenlabs

Το στέμμα του δέντρου σε αυτό το λογότυπο αντιπροσωπεύει έναν εγκέφαλο. Αυτό υπογραμμίζει το μεγάλο πνευματικό δυναμικό των εργαζομένων της Greenlabs και παρέχει μια γραφική παράσταση του ονόματος της εταιρείας.

3. FedEx

Αν κοιτάξετε προσεκτικά, μπορείτε να δείτε ένα βέλος, το οποίο σχηματίζεται στον κενό χώρο μεταξύ των γραμμάτων «Ε» και «Χ». Αυτό το βέλος συμβολίζει την ταχύτητα και την ακρίβεια – τις δύο κατευθυντήριες αρχές της εταιρείας. Είναι ενδιαφέρον ότι έχοντας παρατηρήσει αυτό το βέλος μία φορά, οι άνθρωποι το βλέπουν κάθε φορά που κοιτάζουν το λογότυπο της FedEx.

2. Facebook

Αυτή η καρικατούρα είναι αρκετά αυτονόητη. Ποια άλλη εφαρμογή μπορεί να κολλήσει τα μάτια μας στην οθόνη έτσι;

1. McDonald’s

Ναι, το M σημαίνει McDonald’s, αλλά το στρογγυλεμένο M αντιπροσωπεύει επίσης ένα ζευγάρι από καλοθρεμμένα στήθη, σύμφωνα με τον σύμβουλο σχεδιασμού και ψυχολόγο Louis Cheskin.

Credit: Brightside

Related posts

Ξεφεύγει από τα συνηθισμένα: Ο ιδιαίτερος καναπές του Σάκη Ρουβά ανατρέπει τους κανόνες του deco & έχει το πιο ιδιαίτερο χρώμα

Ο παραμυθένιος χώρος που χαλαρώνει: O ολάνθιστος κήπος του εξοχικού της Μαρία Λεκάκη είναι η απόλυτη έννοια της άνοιξης

Minimal έπιπλα και ψάθινη μοκέτα: Το σπίτι της Μαρία Ηλιάκη έχει την πιο καλόγουστη boho διακόσμηση