14 Κρυφά Μηνύματα πίσω από Διάσημα Λογότυπα Πασίγνωστων Εταιριών. Της Fanta, θα σας Σοκάρει!

Έχετε σκεφτεί ποτέ τι ήταν αυτό που ενέπνευσε τους διάσημους σχεδιαστές να δημιουργήσουν τα διάσημα λογότυπα και ποια είναι η ιστορία πίσω από αυτά; Ίσως να μην ήταν μια τυχαία δημιουργία.

14. Disney

Το λογότυπο του πιο γνωστού στούντιο κινούμενων σχεδίων στον κόσμο, ήταν πάντα ένα παραμυθένιο κάστρο. Στην αρχή, το πρωτότυπο ήταν το κάστρο Neuschwanstein στη Γερμανία. Ωστόσο, το Κάστρο της Ωραίας Κοιμωμένης στη Disneyland του Παρισιού, πήρε τη θέση του το 2006.

13. LEGO

Το όνομα της Δανέζικης εταιρείας παιχνιδιών προέρχεται από τη Δανέζικη φράση «godt», που σημαίνει «παίξε καλά».

12. Pepsi

Αυτό φαίνεται αρκετά ανατριχιαστικό, έτσι δεν είναι;

11. Fanta

Ο Max Keith, επικεφαλής του υποκαταστήματος της Coca-Cola στη Γερμανία κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, αποφάσισε να κάνει ένα νέο προϊόν. Το όνομα για το νέο ποτό προέκυψε από τη συνεργασία του Keith με τους υπαλλήλους του. Ο Keith ζήτησε από το προσωπικό να χρησιμοποιήσει τη φαντασία του («fantasie» στα Γερμανικά). Ο Joe Knipp, ο οποίος ήταν παρών εκεί, είπε: «Fanta!»

10. Nintendo

Τα 3 ιερογλυφικά στο όνομα της Ιαπωνικής εταιρείας παραγωγής παιχνιδιών «Nin-ten-do» σημαίνουν «αφήστε την τύχη στον παράδεισο».

9. Pandora

Το Δανέζικο κοσμηματοπωλείο Pandora, χρησιμοποίησε επίσης τη μυθολογία στο όνομά του. Σημαίνει «όλα τα χαρίσματα» στην αρχαία Ελληνική γλώσσα. Σύμφωνα με το μύθο, ο Δίας διέταξε τη δημιουργία της Pandora, της πρώτης ανθρώπινης γυναίκας, για να τιμωρήσει τους ανθρώπους επειδή έκλεψαν το μυστικό της φωτιάς από τον Προμηθέα.

8. Cadillac

Ο ιδρυτής του Cadillac, Henry M. Leeland, ονόμασε την εταιρεία του μετά τον πρόγονο του, τον Γάλλο εξερευνητή Antoine Laumet de La Mothe, Sieur de Cadillac.

7. Durex

Το όνομα της Βρετανικής εταιρείας προφυλακτικών, σημαίνει «Durable, Reliable, Excellence», δηλαδή ανθεκτικό, αξιόπιστο, υπέροχο.

6. Levi’s

Ο στόχος ορισμένων εταιρειών είναι να ενημερώσουν τους πιθανούς πελάτες ότι η χρήση των προϊόντων τους θα βελτιώσει τη ζωή κάποιου. Τι έκανε ο Levi για να φέρει σε πέρας αυτή την ιδέα; Μέσα στο λογότυπο, δημιουργικά «έκρυψε» το μέρος του σώματος που όλοι θέλουμε να τονίσουμε φορώντας τζιν.

5. eBay

Ο ιδρυτής του eBay, Pierre Omidyar, δημιούργησε την πρώτη έκδοση της ιστοσελίδας του όταν εργάζονταν ακόμα στο Echo Bay Technology Group στο Echo Bay της Νεβάδα. Η Omidyar ήθελε να καταχωρίσει το όνομα της ιστοσελίδας EchoBay.com. Ωστόσο, αποδείχθηκε ότι είναι ήδη σε χρήση, οπότε έπρεπε να το συντομεύσει στο eBay.com. Ωστόσο, πολλοί εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το eBay σημαίνει «Electronic Bay».

4. Samsung

«Sam» στα Κορεατικά σημαίνει «3» και «Sung» σημαίνει «αστέρι». Έτσι, η Samsung μπορεί να μεταφραστεί ως «3 Αστέρια».

3. SEGA

Το SEGA σημαίνει «Παιχνίδια εξυπηρέτησης της Ιαπωνίας». Η εταιρεία παρείχε αρχικά μηχανές τυχερών παιχνιδιών σε στρατιωτικές βάσεις.

2. Audi

Με την πρώτη ματιά, το λογότυπο της Audi είναι απλό και σαφές, αλλά αυτό δεν ισχύει. Κάθε κύκλος συμβολίζει μία από τις 4 ιδρυτικές εταιρείες το 1932: DKW, Horch, Wanderer και Audi.

1. Alfa Romeo

Το λογότυπο της Alfa Romeo έχει μια πολύ βαθιά ιστορική σημασία: ο κόκκινος σταυρός προέρχεται από το έμβλημα της πόλης του Μιλάνου και ο δράκος με το στέμμα είναι σύμβολο του Οίκου Visconti, ο οποίος κυβερνούσε την πόλη τον 14ο αιώνα.

Credit: BrightSide

Related posts

Ξεφεύγει από τα συνηθισμένα: Ο ιδιαίτερος καναπές του Σάκη Ρουβά ανατρέπει τους κανόνες του deco & έχει το πιο ιδιαίτερο χρώμα

Ο παραμυθένιος χώρος που χαλαρώνει: O ολάνθιστος κήπος του εξοχικού της Μαρία Λεκάκη είναι η απόλυτη έννοια της άνοιξης

Minimal έπιπλα και ψάθινη μοκέτα: Το σπίτι της Μαρία Ηλιάκη έχει την πιο καλόγουστη boho διακόσμηση