Burgerάδικο δίκασε πελάτη που είπε «καθυστερημένο» εργαζόμενο: «Μην μας επιλέξετε ξανά»

Στην εστίαση υπάρχει ένας κανόνας που πρέπει να ακολουθούν όλοι οι εργαζόμενοι: “Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”… μέχρι ένα σημείο όμως.
 Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη το Σάββατο (21/01) σε γνωστό εστιατόριο στην Αθήνα. Την τραγική είδηση γνωστοποίησε το ίδιο το μαγαζί, μέσω instagram story και δημοσίευσε το gazzetta.

Burgeράδικο: Οι πελάτες έχουν τελικά πάντα δίκιο;

Υπάρχουν πελάτες που θεωρούν πως οι υπάλληλοι, δεν πρέπει να κάνουν κανένα λάθος και να τους εξυπηρετούν όπως θέλουν αυτοί, επειδή πληρώνουν. Άραγε ο συγκεκριμένος πελάτης, δεν έχει βρεθεί στη θέση του υπάλληλου που έβρισε;

Σύμφωνα με το story που δημοσίευσε το burgeράδικο στο κέντρο της Αθήνας, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με χαρακτηρισμούς.

Related posts

Τουρίστρια έσωσε γατάκι που πνιγόταν στο λιμάνι των Σπετσών – Πήρε το όνομα Spetsi

Εργοτάξιο το σπίτι της κυρά Ρηνιώς, της μοναδικής κατοίκου στην Κίναρο – Πως ήταν και πως έγινε

Η πιο πλούσια Ελληνίδα: Περιουσία 6.400.000.000, τρώει… λάχανο και την Καρντάσιαν – Είναι γιατρός κι έχει 145 πλοία