25 από τα πιο παράξενα αλλά και πιο δημιουργικά γλυπτά και αγάλματα σε όλο τον κόσμο

Οι πόλεις μας είναι γεμάτες από μεγαλοπρεπή μνημεία, απρόσμενα γλυπτά και καλλιτεχνικά αγάλματα. Γλυπτά που το καθένα έχει και μια διαφορετική ιστορία να διηγηθεί.

Χιλιάδες από αυτά έχουν σμιλευτεί συνολικά, λίγα όμως είναι εκείνα που θεωρούνται πραγματικά εξαιρετικά και που χαράσσονται για πάντα στο μυαλό του θεατή.

Μερικά από αυτά τα λίγα θα δείτε στη συνέχεια. 25 πολύ δημιουργικά γλυπτά και μνημεία που προσθέτουν χρώμα και συναίσθημα στις πιο βαρετές περιοχές των πόλεων.

1. «Μάστανγκ» του Ρόμπερτ Γκλεν, Λας Κολίνας, Τέξας, ΗΠΑ

2. «Επέκταση» του Πέιτζ Μπράντλεϊ, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ

3. «Περαστικοί» , Βρότσλαβ, Πολωνία

4. «Σολομός», Πόρτλαντ, Όρεγκον, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής

5. «Οι άνθρωποι από το ποτάμι» του Chong Fah Cheong, Σιγκαπούρη

6. «Τα παπούτσια στο Δούναβη» , Βουδαπέστη, Ουγγαρία

7. «Knotted Gun» , Turtle Bay, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ

8. «Break Through» , Πενσιλβανία, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής

9. «Μαύρο φάντασμα» , Κλαϊπέντα, dinfo.gr , Λιθουανία

10. «Les Voyageurs», Μασσαλία, Γαλλία

11. «Νέλσον Μαντέλα» , Νότια Αφρική

12. «De Vaartkapoen» , Βρυξέλλες, Βέλγιο

13. «Cattle Drive» , Ντάλλας, Τέξας, ΗΠΑ

14. «Αράχνη» , Tate Modern, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο

15. «Ιπποπόταμοι» , Ταϊπέι, Ταϊβάν

16. «Το κτίριο που βυθίζεται» , Κρατική Βιβλιοθήκη, Μελβούρνη, Αυστραλία

17. «Ιγκουάνα» , Άμστερνταμ, Ολλανδία

18. «Άντρας στη δουλειά», Μπρατισλάβα, Σλοβακία

19. «Μιχαήλ Εμινέσκου», Onesti, Ρουμανία

20. «Σκηνή από το Παγκόσμιο Πόλεμο», Eceabat, Τουρκία

21. «Κρεμασμένος άνθρωπος» , Πράγα, Δημοκρατία της Τσεχίας

22. «Kelpies» , Grangemouth, UK

23. «Γουρούνια», Αδελαΐδα, Αυστραλία

24. «Ο Άγνωστος» , Ρέικιαβικ, Ισλανδία

25. «Ο καρχαρίας» , Οξφόρδη, UK

Πηγή: dinfo.gr

Related posts

Έρχονται βαριές ποινές: Στη φυλακή όσοι έχουν χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο – Ποıοı κινδυνεύουν άμεσα

25η Μαρτίου – Ξέσπασε ο Μητροπολίτης Κοζάνης: «Ντpoπή να τρώμε μπακαλιάρο για το έθιμο»

Επανήλθαν Facebook, Instagram και Messenger – Η απάντηση της Meta