Κρατήστε τα μάτια σας σε αυτό το μπλε αυτοκίνητο. Στο το τέλος, δε θα πιστεύετε αυτό που βλέπετε…

Αυτό που θα παρακολουθήσετε στη συνέχεια πρόκειται για μία ευρέως γνωστή τεχνική στο marketing, η οποία δείχνει το εύρος της ανθρώπινης προσοχής… ή την έλλειψή της!

Ο λόγος που οι περισσότεροι παρατηρητές δεν είδαν καν την αλλαγή του σκηνικού πίσω από το αυτοκίνητο, οφείλεται στο φαινόμενο “τύφλωση αλλαγής” (change blindness). Αυτό παρατηρήθηκε και αναφέρθηκε πρώτη φορά από τον γιατρό, φιλόσοφο και ψυχολόγο William James, το 1890, αλλά πλήρης μελέτη επί αυτού πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά γύρω στο 1970.

Τα αποτελέσματα του παρακάτω πειράματος αποδεικνύουν ότι οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν ακόμη και τεράστιες αλλαγές που γίνονται στον περίγυρό τους όταν είναι επικεντρωμένοι σε ένα μόνο πράγμα…

Related posts

Έρχονται βαριές ποινές: Στη φυλακή όσοι έχουν χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο – Ποıοı κινδυνεύουν άμεσα

25η Μαρτίου – Ξέσπασε ο Μητροπολίτης Κοζάνης: «Ντpoπή να τρώμε μπακαλιάρο για το έθιμο»

Επανήλθαν Facebook, Instagram και Messenger – Η απάντηση της Meta