Αποθέωση για το Maestro: Η οσκαρική ερμηνεία του Γιάννη Τσορτέκη, το μεγαλείο της Χάρις Αλεξίου και το τρολάρισμα του Παπακαλιάτη

Η νέα τηλεοπτική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη με τίτλο Maestro βρίσκεται δύο επεισόδια πριν το το τέλος και στο έβδομο επεισόδιο είδαμε όλη μια αποκάλυψη σοκ από τον Χαράλαμπο. Από την άλλη στο Twitter, πέφτουν βροχή τα σχόλια των τηλεθεατών που αποθεώνουν την Χάρις Αλεξίου και τον Γιάννη Τσορτέκη.

Το έβδομο επεισόδιο της σειράς Maestro

Το περιμέναμε το χθεσινό, έβδομο επεισόδιο της σειράς Maestro με μεγάλη αγωνία γιατί ξέραμε ότι θα μαθαίναμε την ιστορία του Χαράλαμπου. Ο πιο μισητός χαρακτήρας της σειράς, ψυχρός, σκληρός, ανέκφραστος, σεξιστής, βίαιος και ακραία κακοποιητικός στη γυναίκα του και τον γιο του, έκρυβε τα μυστικά που, περίπου, φανταζόμασταν.

Έχοντας δεχτεί ο ίδιος ωμή βία και κακομεταχείριση από τον ίδιο του τον πατέρα -υπό την πρόφαση του “έτσι θα γίνεις άντρας”, όπως ίσως θα είχε μάθει κι εκείνος από τον δικό του-, έχοντας εγκαταλειφθεί στη μοίρα του από την ίδια του τη μητέρα η οποία μην μπορώντας να αντέξει τη δική της κακοποίηση πήρε τη βαλίτσα της και, απλά, έφυγε, ο Χαράλαμπος πορεύτηκε στη ζωή του με τον μοναδικό τρόπο που ήξερε. Και, όπως έχουμε δει ήδη, στο τέλος το πληρώνει!

Τα σκηνοθετικά ευρήματα του Παπακαλιάτη για να προσωμοιάσει τις ζωές και τις σχέσεις Χαράλαμπου-Σπύρου (υιού) και Χαράλαμπου-Σπύρου (πατέρα, όπως φανταζόμαστε ότι θα τον έλεγαν) ήταν τόσο αριστοτεχνικά δοσμένα που έκοβαν την ανάσα.

Η ερμηνεία για Όσκαρ του Γιάννη Τσορτέκη

Όσο για τον Γιάννη Τσορτέκη; Πραγματικά τα λόγια είναι λίγα για να χωρέσουν το μεγαλείο αυτού του ηθοποιού που, δυστυχώς, ο πολύς κόσμος γνώρισε φέτος, μέσα από την τηλεόραση. Έστω, όμως!

Οι σκηνές του Χαράλαμπου/Τσορτέκη ήταν, πραγματικά, η μία καλύτερη από την άλλη με τον χαρακτήρα της σειράς να στέκεται με τόση φαινομενική απάθεια μπροστά σε όλα, την ίδια στιγμή που θέλει να ορίζει τα πάντα που τον αφορούν. Ανέκφραστος και με την πιο φλατ έκφανση του λόγου ο Χαράλαμπος του Γιάννη Τσορτέκη μοιάζει να θέλει να αφήσει ελεύθερο αυτό που καταπιέζει από παιδί, όμως ποτέ δεν τα καταφέρνει και οι δαίμονές του πάντα κερδίζουν. Κάτι που για δευτερόλεπτα φάνηκε στιγμιαία όταν ακολούθησε τις νότες του Χατζιδάκι και ανακάλεσε μνήμες από τη βαναυσότητα του πατέρα του, για παράδειγμα. Πολύ έξυπνη η αναφορά στον παγκόσμιο Χατζιδάκι, παρεμπιπτόντως. Θα βρει σίγουρα την απήχηση που του αξίζει και στο Netflix!

Η Χάρις Αλεξίου στο Maestro και η εκπληκτική ερμηνεία της

Στην πορεία, δεν μπορεί να μη γίνει -ξανά- ειδική μνεία στην Χαρούλα Αλεξίου η οποία, δεν θα σταματήσουμε να το λέμε, αποτελεί την απόλυτη αποκάλυψη της σειράς! Φυσικά παίζει ρόλο το σενάριο και τα όσα τη θέλει ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης να λέει, όμως το πώς τα λέει, είναι καθαρά δικό της κατόρθωμα και είναι σπουδαίο! She’ s a natural, όπως λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι.

Τι να πρωτοπιάσει κανείς σε αυτό το επεισόδιο! Όπως τη σκηνή που μιλά στα απαίδευτα παιδιά του σήμερα για μουσικές και γνώσεις που είχε η δική τους η γενιά; “Ζείτε στην εποχή της λοβοτομής”, τους λέει κάποια στιγμή! Ή τις σκηνές της με τον Χαράλαμπο. Αρχικά εκείνος την επισκέπτεται στο βιβλιοπωλείο που μόλις άνοιξε και της “τη λέει” για την “απόφασή της στην ηλικία της”. “Πώς σε αντέχεις;” ρωτά εκείνη. “Αλλάζει ο άνθρωπος;” απαντά εκείνος!

Οι δυο τους, βέβαια είχαν και δεύτερη σκηνή, με τη Χάρις να δωρίζει στον Χαράλαμπο μερικά βιβλία και ένα σαφές μήνυμα “Αλλάζει ο άνθρπωπος αν θέλει”. Προφανώς, όμως, εκείνος δεν ήθελε και τα βιβλία τα έκαψε όπως ακριβώς είχε κάνει και όταν ήταν μικρός γιατί “δεν χρειάζονται αυτά”.

Επιστρέφοντας στη Χαρούλα μένουμε στη σουρεάλ σκηνή του νεκροταφείου, όπου πίνει το κρασάκι της και μιλά με τον Διονύση της πετώντας τη μία ατάκα μετά την άλλη: “Μα είναι δυνατόν οι άντρες να είστε τόσο μ@λ@κες ανά τους αιώνες”, ή “Τώρα εσύ έχεις λιώσει εκεί μέσα ή ίδιος είσαι όπως σε θυμάμαι”, για παράδειγμα.

Και αν σου θυμίζει κάτι η σκηνή αυτή έχεις δίκιο. Όπως υπογραμμίστηκε και στο Twitter, “Ο Παπακαλιάτης αντιγράφει τον εαυτό του”. Ο Παπακαλιάτης τρολάρει τους πάντες, λέμε εμείς και θυμόμαστε την αντίστοιχη σκηνή με τη Μαργαρίτα/Νένα Μεντή στο Τέσσερα (2009 2010)

Φυσικά είχαμε και τη γνωριμία της Κλέλιας με τη σύζυγο Αλεξάνδρα και η αναφορά στο Grey’ s Anatomy ήταν μοιραία!

Το “Γκολ” του Παπακαλιάτη στο Maestro

Και άλλα πολλά τα ενδιαφέροντα στο 7ο αυτό επεισόδιο του Maestro, όμως δεν μπορεί να μη σταθούμε στην ερωτική σκηνή του Ορέστη και της Κλέλιας που, επιτέλους, συνέβη. Η πρωτοφανής “καθυστέρηση” για τα δεδομένα του δημιουργού τρολαρίστηκε δεόντως, όπως επίσης και η επιλογή του να την τοποθετήσει μέσα στο μικρό νοικιάρικο αυτοκινητάκι που καλά καλά δεν μπορεί να στρίψει ο ίδιος!

Παπακαλιάτης είναι ό,τι θέλει κάνει και οι αντιδράσεις στο Twitter είναι επικές!

Κατά το συνήθειό του πάντως, ο Χριστόφορος μας έδωσε ακόμη ένα “τυράκι” ως προς τον φόνο του Χαράλαμπου! Ανοίγοντας κι άλλο το πλάνο του φανέρωσε ακόμη έναν στην “παρέα του Όριεν Εξπρές”… Εκτός από τον Ορέστη, τον Φάνη και την Αλεξάνδρα που ήδη έχουμε δει ότι γνωρίζουν τα πάντα, βλέπουμε ότι εκείνο το βράδυ, αιματοβαμένος ήταν και ο Σπύρος, ο οποίος παρακολουθεί τους άλλους δύο να πετούν το πτώμα του πατέρα του στη θάλασσα, περίπου όπως είχε παρακολουθήσει και ο ίδιος ο Χαράλαμπος να πέφτει νεκρός στη θάλασσα και ο δικός του ο πατέρας πολλά χρόνια πριν. Εκείνος είχε λυτρωθεί τότε. Ο Σπύρος; Θα δείξει!

Το επόμενο επεισόδιο είναι του Μιχάλη, και όπως θα δούμε, θα μπει και ο Αντίνοος Αλμπάνης στο “παιχνίδι”. Ιδού και μια πρώτη γεύση από το trailer που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Δείτε το trailer

Related posts

«Με πίκρανε»: Σπάει την σιωπή της η Βέφα Αλεξιάδου μετά από χρόνια για την Μενεγάκη, το συμβάν που έφερε τέλος

«Αναστάσιμο» πισωγύρισμα από τον Θοδωρή Κολυδά: «Έρχονται καταιγίδες και καιρικές αστάθειες…»

«Σπουδαία κυρία Χριστίνα, δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ»