Τηλεφώνημα για βόμβα στο Μετρό του Πειραιά

Tηλεφώνημα για βόμβα έλαβε πριν λίγη ώρα ο σταθμάρχης του σταθμού Πειραιά της γραμμής 3 Μετρό.

Την πληροφορία μετέδωσε επιβάτης που βρισκόταν στο εσωτερικό του σταθμού.
Η αστυνομία ενημερώθηκε άμεσα και δόθηκε εντολή για εκκένωση.

Στο σημείο έσπευσαν ομάδες πυροτεχνουργών.

Τελικά δόθηκε εκ νέου στην κυκλοφορία το μετρό του Πειραιά, καθώς το η απειλή για βόμβα αποδείχθηκε φάρσα.

Related posts

ΕΚΤΑΚΤΟ: Θρήνος – Πέθανε η αγαπημένη τραγουδίστρια τωρα

Στο φως ανατριχιαστικά στοιχεία από τη νεκροψία του Μάικλ Τζάκσον – Το σώμα του ήταν γεμάτο…

ΕΚΤΑΚΤΟ: Λεωφορείο ανετράπη σε αυτοκινητόδρομο – Τραυματίστηκαν οι 26 επιβάτες