Μια ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά στιγμή εκτυλίχθηκε το πρωί της Τρίτης 23/6 στο πλατό του Happy Day, καθώς οι συντελεστές της εκπομπής αναφέρθηκαν στην απώλεια του αγαπημένου σκύλου του Δημήτρη Παπανώτα. Ο Αρκούδος, ο τετράποδος φίλος που συντρόφευε τον δημοσιογράφο εδώ και πολλά χρόνια, δεν βρίσκεται πλέον στη ζωή, σκορπίζοντας θλίψη όχι μόνο στον ίδιο αλλά και στους ανθρώπους που τον γνώρισαν μέσα από την εκπομπή
Από τα πρώτα κιόλας λεπτά της εκπομπής, η ατμόσφαιρα ήταν διαφορετική. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και οι συνεργάτες της θέλησαν να σταθούν δίπλα στον Δημήτρη Παπανώτα σε μια δύσκολη προσωπική στιγμή, καθώς γνώριζαν πολύ καλά πόσο σημαντική θέση κατείχε ο Αρκούδος στη ζωή του. Για πολλούς ανθρώπους, ένα κατοικίδιο δεν είναι απλώς ένα ζώο που ζει στο σπίτι. Είναι μέλος της οικογένειας, ένας καθημερινός σύντροφος που μοιράζεται στιγμές χαράς, δυσκολίες, συνήθειες και συναισθήματα. Αυτό ακριβώς φαίνεται πως ήταν και ο Αρκούδος για τον δημοσιογράφο. Ένας πιστός φίλος που βρισκόταν δίπλα του για πολλά χρόνια, γεμίζοντας την καθημερινότητά του με αγάπη και αφοσίωση.
Έχασε τον πιο πιστό του φίλο: Η συγκίνηση του Δημήτρη Παπανώτα
Οι τηλεθεατές του Happy Day είχαν επίσης την ευκαιρία να τον γνωρίσουν μέσα από διάφορες εμφανίσεις του στην εκπομπή. Ο Αρκούδος είχε επισκεφθεί αρκετές φορές το πλατό, κερδίζοντας τις εντυπώσεις με τον ήρεμο χαρακτήρα και τη γλυκιά του παρουσία. Δεν ήταν λίγες οι φορές που οι συνεργάτες της εκπομπής μιλούσαν με τρυφερότητα για εκείνον, ενώ πολλές από τις στιγμές του στον αέρα είχαν γίνει ιδιαίτερα αγαπητές στο κοινό.
Σ.Τ: «Στεναχωρήθηκαμε με τον αρκουδάκο μας. αλλά έφυγε πλήρης ημερών».
Δ.Π: «Έζησε τη ζωή του όμορφα. Μας λείπει αλλά…».
Σ.Τ: «Θα τον θυμόμαστε με ένα όμορφο χαμόγελο. Δεν το ακούσαμε ποτέ να γκρίνιαζε, μόνο χάδια και αγάπη ήθελε».
Λίγες ώρες πριν από την εκπομπή, ο δημοσιογράφος είχε επιλέξει να μοιραστεί τα δυσάρεστα νέα και με τους διαδικτυακούς του φίλους μέσω των κοινωνικών δικτύων. Μέσα από μια ιδιαίτερα συγκινητική ανάρτηση αποχαιρέτησε τον Αρκούδο, δημοσιεύοντας φωτογραφίες και αναμνήσεις από τη μακρόχρονη κοινή τους πορεί
«Το πιό καλό σκυλάκι του κόσμου! Του το έλεγα και καταλάβαινε ακριβώς τι του λέω. Ο Αρκουδάκος μου, έφυγε πλήρης ημερών, ήσυχα και αθόρυβα, στον ύπνο του. Δεν ήταν απλά καλό σκυλί. Ήταν άνθρωπος σε σώμα σκύλου. Ευγενικός, πιστός, δεν χρειάστηκε ποτέ αλυσίδα, από την πρώτη μέρα που με διάλεξε. Ερχόταν πάντα από πίσω μου χωρίς να χρειάζεται να ανησυχώ μήπως επιτεθεί σε άλλα σκυλάκια ή γάτες, ή μήπως πεταχτεί στο δρόμο ή οτιδήποτε άλλο. Φιλικός με όλα τα πλάσματα γύρω του, αφοσιωμένος , καθαρός… Δεν έκανε ποτέ ούτε μία ζημιά! Ούτε ως κουτάβι! Μαζί περάσαμε 12 χρόνια. Ταξιδέψαμε, βγήκαμε, διασκεδάσαμε, δουλέψαμε, περπατούσαμε μαζί πολλά χιλιόμετρα συνήθως στην παραλία… Έχουμε γράψει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα βόλτα… Όποιος γνώρισε τον Αρκούδο ξέρει. Όλοι εκπλήσσονταν με τον ήπιο και ευγενικό χαρακτήρα του. Είμαι βέβαιος ότι όλοι θα τον θυμούνται πάντα. Και γω θα τον έχω πάντα σε μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Καλό ταξίδι αγοράκι μου…
ΥΓ. Είναι πολύ σκληρό να χάνεις ένα τέτοιο πλάσμα. Ένα πλάσμα που σε αγάπησε τόσο βαθιά, που φρόντισε ακόμα και το φευγιό του να μην σε προβληματίσει. Να φύγει ήσυχα και γλυκά. Με την τελευταία εικόνα να είναι μια εικόνα καθημερινή. Έφυγε στη στάση που κοιμόταν. Έδειχνε ζωντανός! Τον φώναξα να πάμε βόλτα κι απλά δεν σηκώθηκε…», έγραψε στην ανάρτησή του.