Λάρισα: Θάνατος στο γαμήλιο γλέντι! Ξεψύχησε μητέρα δύο παιδιών

Το θάνατο βρήκε μία γυναίκα ηλικίας 60 ετών, την ώρα που βρίσκονταν σε εξέλιξη το γαμήλιο γλέντι, σε κέντρο συνεστιάσεων λίγο έξω από τη Λάρισα.

Συνέβη το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Ο γάμος  έγινε σε χωριό του δήμου Κιλελέρ. Μετά, οι καλεσμένοι πήγαν στο κέντρο διασκέδασης για το γλέντι.

Εκεί, η άτυχη γυναίκα, μητέρα δύο παιδιών, αισθάνθηκε αδιαθεσία.

Άμεσα καλεσμένος έσπευσε να της δώσει τις πρώτες βοήθειες, αντιλαμβανόμενος πως προφανώς κάτι συνέβη με την καρδιά της. Ωστόσο, ήταν αργά.

Η γυναίκα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Πηγή: onlarissa

Related posts

‘Εκτακτη προειδοποίηση απο σεισμολόγους για τα τρία ρήγματα στην Ελλάδα που μπορούν να δώσουν σεισμό 7,7 Ρίχτερ σε αυτές τις περιοχές

Ραγδαίες εξελίξεις σoκ στο Αίγιο: Το DNA που βρέθnκε αλλάζει όλα τα δεδομένα – Μένει ελεύθερος ο Ιταλός;

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΤΩΡΑ: ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ