Αλλάζει για πάντα ο τρόπος κοπής του ομφάλιου λώρου. Δείτε τι θα γίνεται από εδώ και στο εξής.
Από τη δεκαετία του ’50 το στάνταρντ είναι να κόβεται ο ομφάλιος λώρος του μωρού αμέσως μόλις γεννηθεί. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι για να αποτραπεί η μετάδοση στο…