Ξύρισε το μούσι του για πρώτη φορά μετά από 14 ολόκληρα χρόνια! Ούτε ο πατέρας του δεν τον αναγνώρισε…

Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και το να υποστηρίζεις πως το ξύρισμα θα σε κάνει να μοιάζεις με μοντέλο δεν “πιάνει” πλέον.

Γι’ αυτό ακριβώς η Ισραηλινή εταιρεία Super-Pharm αποφάσισε να προσεγγίσει τελείως διαφορετικά το marketing για τα νέα της ξυραφάκια M6. Με τη βοήθηεια του 44χρονου Amit, σύζυγο και πατέρα, που δεν έχει ξυρίσει το μούσι του εδώ και 14 ολόκληρα χρόνια, έδωσαν μια πιο ρεαλιστική πινελιά στην καμπάνια τους.

Ούτε καν η γυναίκα του δεν τον έχει δει χωρίς αυτό. Πως λέτε να αντιδράσει η οικογένειά του; Ο πατέρας του πάντως άργησε να τον αναγνωρίσει…

Related posts

Γιατί οι άντρες όταν φτάνουν στη μέση ηλικία, αρνούνται να κοιμούνται με τις συζύγους τους;

Η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στον πρώτο, τον δεύτερο και τον τρίτο γάμο

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το υγρό που βγαίνει από