Fanpage
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Αφιερώματα
  • Κόσμος
  • Lifestyle
    • Γυναίκα
    • Εξομολογήσεις
    • ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΣΤΥΛ
  • Media
  • Γαστρονομία
  • Διακόσμηση
  • Travel
  • Plus
    • Πολιτική
    • DIY
    • PETS
    • VIDEOS
    • VIRAL
    • Άθλητικά
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ
Fanpage
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Αφιερώματα
  • Κόσμος
  • Lifestyle
    • Γυναίκα
    • Εξομολογήσεις
    • ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΣΤΥΛ
  • Media
  • Γαστρονομία
  • Διακόσμηση
  • Travel
  • Plus
    • Πολιτική
    • DIY
    • PETS
    • VIDEOS
    • VIRAL
    • Άθλητικά
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ
Fanpage
Fanpage
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Αφιερώματα
  • Γυναίκα
  • STORIES
  • DIY
  • Διακόσμηση
  • VIDEOS
  • VIRAL
  • PETS
  • Γαστρονομία
  • Travel
  • ΣΤΥΛ
  • ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • Κόσμος
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
  • Άθλητικά
  • ΖΩΔΙΑ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • Media
  • Lifestyle
  • ΘΡΗΣΚΕΙΑ
Copyright 2022 - All Right Reserved.

11 Πονηρές Απάτες που Χρησιμοποιούν οι Διαφημιστές για να μας Ξεγελάσουν και να μας Πάρουν τα Λεφτά

VIRAL
MARKETINGΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
by Newsroom 05.09.2017 17:57
Newsroom 05.09.2017 17:57

Οι σημερινοί καταναλωτές γίνονται όλο και περισσότερο σαν τον πρωταγωνιστή της ταινίας The Truman Show. Καθημερινά, παρακολουθούνται από έναν ολόκληρο στρατό ειδικών του μάρκετινγκ που μελετούν τις αγοραστικές συμπεριφορές τους, προσπαθώντας να βρουν όλο και πιο πονηρές και ψαγμένες τεχνικές πώλησης.

Σας παρουσιάζουμε μια λίστα με τις πιο έξυπνες παγίδες που χρησιμοποιούν οι πωλητές για να παγιδεύσουν τους καταναλωτές.

11. Παραπλανητικές οπτικές εμφανίσεις

1

Για να τονίσουν τη φρεσκάδα των προϊόντων και να τα κάνουν να φαίνονται πιο ορεκτικά και ελκυστικά, όπως τα χάμπουργκερ, οι φωτογράφοι τροφίμων πασπαλίζουν νερό στην επιφάνεια τους. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται επίσης με επιτυχία από τους πωλητές λαχανικών και μυρωδικών. Τα αποτελέσματα μας βάζουν στον πειρασμό να κάνουμε απρογραμμάτιστες αγορές.

10. Αντι-διαφημιστικά σλόγκαν

2

«Λυπούμαστε, αλλά δεν μπορούμε να σας πουλήσουμε αυτό.» Αυτό είναι σε γενικές γραμμές το βασικό μήνυμα μερικών σλόγκαν της Volkswagen. Μήπως αυτή η προσέγγιση σταμάτησε κάποιον να αγοράζει τα αυτοκίνητά τους; Αντίθετα, περισσότερη προσοχή σημαίνει υψηλότερες πωλήσεις!

9. Υπερβολικές τιμές

3

Αυτό το έξυπνο κόλπο αποδεικνύεται αποτελεσματικό σχεδόν με κάθε πελάτη. Λειτουργεί έτσι: τα πιο ακριβά προϊόντα εμφανίζονται πρώτα, ενώ τα λιγότερο ακριβά είναι στο πίσω μέρος. Ωστόσο, αν και αυτά τα προϊόντα κοστίζουν λιγότερο συγκριτικά, εξακολουθούν να είναι σημαντικά υπερτιμημένα. Αυτή η τακτική χρησιμοποιείται με επιτυχία σε εστιατόρια. Ένα μπουκάλι της ίδιας μάρκας μεταλλικού νερού κοστίζει ένα διαφορετικό ποσό σε ένα σούπερ μάρκετ, σε μια καφετέρια του σιδηροδρομικού σταθμού και σε ένα εστιατόριο. Οι άνθρωποι τείνουν να βλέπουν τα εστιατόρια ως πιο αξιόπιστα όσον αφορά την ποιότητα, επομένως οι τιμές των εστιατορίων είναι πιθανό να είναι 2-3 φορές υψηλότερες. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν αποτρέπει τους πελάτες και επιπλέον εξυπηρετεί ως σύμβολο κοινωνικής θέσης.

4

Σε αυτό το παράδειγμα, οι πωλητές προσφέρουν το ίδιο ποσό μηνιαίων πληρωμών για αυτοκίνητα διαφορετικής αξίας. Ένα κόλπο που κάνει έναν πελάτη να σκεφτεί: Αν δεν υπάρχει διαφορά, τότε γιατί να αγοράσετε ένα φθηνότερο αυτοκίνητο;

8. Παραπλανητική τιμολόγηση

5

Το ακριβό είναι μια σχετική έννοια. Ένα προϊόν με παραπλανητική τιμολόγηση λειτουργεί, κάνοντας άλλα προϊόντα να φαίνονται σε λογικές τιμές όταν συγκρίνονται. Αυτό αναγκάζει αποτελεσματικά τον πελάτη να πάρει την «σωστή» απόφαση.

7. Ψεύτικες μειώσεις τιμών

6

Στα καταστήματα, βλέπουμε συχνά τις ετικέτες τιμών με την παλιά τιμή να διαγράφεται και η νέα τιμή να γράφεται με μεγάλους αριθμούς. Αλλά λίγοι συνειδητοποιούν ότι, πολλές φορές, τέτοιες μειώσεις τιμών είναι εντελώς ψεύτικες. Στην πραγματικότητα, οι υπάλληλοι των καταστημάτων απλώς «φουσκώνουν» την παλιά τιμή κατά 20%, ελπίζοντας ότι κανείς δεν θα θυμάται την αρχική τιμή για το συγκεκριμένο προϊόν. Ένα άλλο παράδειγμα ψεύτικων εκπτώσεων είναι όταν υπάρχει μια προσφορά, για παράδειγμα, ένας καφές και ένα κέικ σε μια «ειδική προσφορά» στα 10 ευρώ. Δεν έχει σημασία ότι κάθε προϊόν κοστίζει ξεχωριστά 5 ευρώ – υποσυνείδητα εξακολουθούμε να το αντιλαμβανόμαστε ως καλή προσφορά.

6. Καθρέφτες που κολακεύουν

7

Τα καταστήματα ένδυσης χρησιμοποιούν αποτελεσματικά φωτισμό και καθρέφτες που «αδυνατίζουν» για να σας κάνουν να φαίνεστε καλύτεροι και πιο ελκυστικοί στα μάτια σας. Στην πραγματικότητα, μπορεί να αγοράσετε ένα ρούχο που σας άρεσε στο κατάστημα και στο σπίτι να ανακαλύψετε ότι δεν σας ταιριάζει όσο νομίζατε. Ακόμα, ακόμα και έχετε επίγνωση, το κόλπο λειτουργεί κάθε φορά.

5. Μείωση μεγέθους / ποσότητας

8

Αυτό το κόλπο των μεγάλων βιομηχανιών και των σούπερ μάρκετ, τους επιτρέπει να διατηρούν ένα σταθερό ποσοστό κέρδους χωρίς να αυξήσουν τις τιμές.

4. To εφέ του Gruen

9

Το πρώτο πλήρως κλειστό εμπορικό κέντρο στον κόσμο σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Victor Gruen. Πριν από τον Gruen, τα εμπορικά κέντρα αποτελούνταν από ανεξάρτητα μονοόροφα κτίρια, που συνδέονταν μεταξύ τους με διάδρομους. Ο αρχιτέκτονας κατόρθωσε να ενώσει ένα πλήθος καταστημάτων κάτω από μια ενιαία οροφή, δημιουργώντας που θυμίζει διαδρόμους σούπερ μάρκετ. Η ιδέα του Gruen παρουσιάζει ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον που είναι πάντα ζεστό, καλά φωτισμένο και άνετο. Ένα περιβάλλον χωρίς παράθυρα ή ρολόγια. Σήμερα, σχεδόν όλα τα εμπορικά κέντρα είναι χτισμένα κατά αυτόν τον τρόπο. Ένα τέτοιο περιβάλλον αναγκάζει τους ανθρώπους να πέσουν σε κατάσταση αποπροσανατολισμού και ελαφριάς έκστασης, κάνοντάς τους να ξεχάσουν τον πραγματικό σκοπό της επίσκεψής τους. Περπατώντας γύρω από ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο, φαίνεται ότι χάνουμε την ικανότητά να λαμβάνουμε σωστές αποφάσεις. Ως αποτέλεσμα, είναι πιθανό να πραγματοποιήσουμε παρορμητικές αγορές και να ξοδέψουμε περισσότερα από ό, τι είχαμε αρχικά προγραμματίσει.

3. Μεγάλα καρότσια

10

Όταν οι πελάτες χρησιμοποιούν καρότσια αντί για καλάθια, είναι πιθανό να ξοδέψουν έως και 40% περισσότερο, αν και όχι στην περίπτωση που κάνουν αγορές για να καλύψουν τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας ή για να ψωνίσουν τρόφιμα για μια εβδομάδα. Οι υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ τοποθετούν σκόπιμα τα απαραίτητα τρόφιμα (προϊόντα όπως το ψωμί και το γάλα) στο τέρμα της αίθουσας ή ακόμα και στο αντίθετο άκρο. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να βεβαιωθούν ότι οι πελάτες θα ψωνίσουν μερικά επιπλέον προϊόντα στη πορεία τους. Σε πολλά σούπερ μάρκετ, οι διάδρομοι οδηγούν προς την αντίθετη φορά των δεικτών του ρολογιού – αυτό επίσης κάνει τους καταναλωτές να κάνουν απρογραμμάτιστες αγορές.

2. Ανθρωπομορφισμός

11

Ο ανθρωπομορφισμός έχει σκοπό να ξοδέψουμε χρήματα σε πράγματα και πλάσματα με ανθρώπινες ιδιότητες. Αυτό περιλαμβάνει τη συζήτηση με υπολογιστές όταν δεν λειτουργούν σωστά, δίνοντας στοργικά ονόματα στα αυτοκίνητα, και μιλώντας με τα ζώα σαν να ήταν άνθρωποι. Ταινίες κινουμένων σχεδίων όπως το Cars και Minions και ο περίφημος λαμπτήρας της Pixar είναι καλό παράδειγμα ανθρωπομορφισμού. Όταν οι εταιρείες χρησιμοποιούν μασκότ με ζώα ως μέρος της προώθησης και του σχεδιασμού της συσκευασίας, οι καταναλωτές τείνουν να συμπαθούν τους χαρακτήρες, με αποτέλεσμα να γίνονται συμπονετικοί και για το προϊόν. Ο ανθρωπομορφισμός ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην εταιρεία και τα προϊόντα της, γεγονός που με τη σειρά του οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων.

1. Πονηρή διάταξη των προϊόντων

12

Σε οποιοδήποτε σούπερ μάρκετ, τα ψηλά ράφια προορίζονται για τα λιγότερο γνωστά εμπορικά προϊόντα. Τα μεσαία ράφια (γνωστά και ως «Χρυσά ράφια») προορίζονται για τα δημοφιλή εμπορικά προϊόντα με υπερβολική διαφήμιση, ενώ τα κατώτατα ράφια φιλοξενούν προϊόντα των σχεδόν άγνωστων εταιριών και προϊόντα που στοχεύουν τα παιδιά. Για να νοικιάσουν τα «Χρυσά ράφια» οι επιχειρήσεις δίνουν πολλά χρήματα, τα οποία φυσικά επηρεάζουν την τιμή που πληρώνουμε για τα προϊόντα τους. Αν θέλετε να αποφύγετε αυτό το κόλπο, ακολουθήστε έναν απλό κανόνα: πριν πάρετε εμπορεύματα από το μεσαίο ράφι, συγκρίνετε τις τιμές και την ποιότητά τους με τα προϊόντα που βρίσκονται στο άνω και κάτω ράφι.

Καλή τύχη και καλές αγορές!

Credit: BrightSide

Ακολουθήστε το Fanpage στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Σχετικά άρθρα

  • Αλλάζουν τα δεδομένα με το Market Pass: Ανατροπή της τελευταίας στιγμής, ούτε οι μισοί δεν θα πληρωθούν σήμερα

    03.03.2023 15:08
  • Τα έχουμε δει όλα: Πρόστιμο και στα ψώνια από του σούπερ μάρκετ – Τι θα πληρώνουμε

    27.02.2023 19:34
  • Βαριά καμπάνα σε σούπερ μαρκέτ: Πρόστιμα «μαμούθ» πάνω από 300.000 ευρώ – Η δήλωση Γεωργιάδη

    16.02.2023 15:07
  • “Άδειασε” Μασούτη και Βασιλόπουλο: Η κίνηση του Σκλαβενίτη “τελειώνει” τους ανταγωνιστές στα σούπερ μάρκετ

    11.01.2023 13:39
  • Με καφετέρεια, παιδότοπο ακόμα και τμήμα Ομορφιάς: Το νέο τεράστιο υπερμάρκετ Σκλαβενίτη που άνοιξε στη Νέα Φιλαδέλφεια

    03.01.2023 14:16
  • Μεγαλείο ψυχής: «Πάρτε ένα καρότσι και γεμίστε το» είπε υπεύθυνος μάρκετ σε κακοποιημένη μητέρα

    27.12.2022 14:12
  • Ξέσπασμα υπαλλήλου σε σούπερ μάρκετ: Σταματήστε να μας συμπεριφέρεστε σαν να είμαστε σκλάβοι σας!

    30.11.2022 14:00
  • Θα κλείσει τον…Σκλαβενίτη: Αυτή η γιαγιά είναι η μεγαλύτερη εχθρός των supermarket και ο λόγος είναι απλός

    25.11.2022 17:42
  • Άφησε την Ικαρία, μετανάστευσε στην Αυστραλία: Το φτωχόπαιδο που από το μηδέν δημιούργησε δική του αλυσίδα σούπερ μάρκετ

    07.11.2022 13:30
  • Πρεμιέρα για το Καλάθι του νοικοκυριού: Τι περιλαμβάνει η λίστα του Σκλαβενίτη– Πώς διαμορφώνονται οι τιμές ανά λίστα

    02.11.2022 11:39



Δημοφιλή

09.03.2023 19:27

Τέλος τα γηροκομεία: Η καινούρια μόδα είναι να γερνάμε με τους φίλους...

09.03.2023 18:54

Σπουδαία πράξη ανθρωπιάς: Αγρότης από την Καστοριά χάρισε σε απόρους 25 τόνους...

09.03.2023 18:50

Στοιχεία που προκαλούν σοκ: Περισσότερα από 500 παιδιά νοσηλεύτηκαν για απεξάρτηση από...

08.03.2023 17:11

Κλαίτε συχνά; Αυτοί είναι οι 6 λόγοι που σας κάνουν ισχυρότερο χαρακτήρα

08.03.2023 16:59

Ποτέ μην σταματάς: Γυναίκα παίρνει απολυτήριο Λυκείου στα 97 της και ξεσπάει...

08.03.2023 14:14

Μαθήματα ζωής: Οι 50 συμβουλές ενός 80χρονου για να αλλάξετε στην καθημερινότητα...

08.03.2023 12:59

Υποκλίνεται το διαδίκτυο: Η απάντηση μικρού μαθητή σε πρόβλημα μαθηματικών κάνει θραύση

07.03.2023 14:30

90χρονος παππούς τρώει κατά λάθος λαδομπογιά αντί γιαούρτι και γίνεται viral και...

Πρόσφατα

27.03.2023 14:51

Επιβεβαιώθηκαν τα χειρότερα στην Αρκαδία: Τραγικό τέλος για τον αγνοούμενο αγρότη

27.03.2023 14:30

Ανακοινώθηκαν τα ευχάριστα: Ο Βασίλης Καρράς ξεκινά περιοδεία με τη Βανδή μετά...

27.03.2023 14:04

Όλα τούμπα για αυτά τα 4 ζώδια: Γεμάτες τσέπες με λεφτά και...

27.03.2023 13:58

Νέα τραγωδία συγκλονίζει τη χώρα: Νεκρός σε τροχαίο ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του...

27.03.2023 13:53

Πάλι στο στόχαστρο η Αθηνά Ωνάση: Το νέο οικογενειακό σκάνδαλο και η...

27.03.2023 13:37

Έκαναν όνειρα μαζί: Συντετριμμένος ο σύντροφος της 22χρονης που σκοτώθηκε σε τροχαίο...

27.03.2023 13:21

Απίστευτο περιστατικό στη Νέα Σμύρνη: Έκαναν αρνητική κριτική σε εστιατόριο επειδή κάηκε...

27.03.2023 13:15

Τι θα πει ο Μπισμπίκης; Viral το φιλί Βανδή – Μάστορα στην...

27.03.2023 12:39

Κλαίει στον ώμο του: Πατέρας σφίγγει στην αγκαλιά του τον Άγγελο που...

27.03.2023 12:33

Επιτέλους τα κατάφερε: Πήρε δίπλωμα οδήγησης μετά από 960 τεστ και 12.000...

27.03.2023 12:29

Αγωνία για γατιά στις γραμμές του Ρέντη – Τι συνέβη λίγο πριν...

27.03.2023 11:58

Μαθεύτηκε πριν από λίγο: «Έσβησε» ο 26χρονος, Χρυσόστομος Κούβαρος στην άσφαλτο

27.03.2023 11:53

Μακάρι να ήταν εδώ ο Τόλης: Η Άντζελα έχει γενέθλια και της...

27.03.2023 11:38

“Εγώ φτιάχνω το μνήμα της κόρης μου”: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας της...

27.03.2023 11:33

“Χωρίσαμε επίσημα τρεις μήνες μετά τη γέννηση του παιδιού μας”: Σπάει τη...

27.03.2023 11:16

Τη βρήκε νεκρή η κόρη της μέσα στο σπίτι: Πάγωσε όλο το...

27.03.2023 10:58

Αφήνει δύο παιδιά ορφανά: Θρήνος στον Βόλο με τον θάνατο του 36χρονου...

27.03.2023 10:53

“Θα ζητούσα ευθανασία”: Συγκλονίζει ο Ανδρέας Μικρούτσικος για τη μάχη στην εντατική-Τι...

27.03.2023 10:32

“Το παιδί μου γελούσε συνέχεια”: Απαρηγόρητη η μητέρα της 22χρονης-Στο πένθος όλο...

26.03.2023 20:51

«Άξιοι και οι τρεις»: Η Κλέλια Ρένεση βάφτισε τη κόρη της και...

26.03.2023 20:29

Και το Ντουμπάι τίμησε την 25η Μαρτίου: Στα γαλανόλευκα ο πιο ψηλός...

26.03.2023 20:25

Εκείνη 42 εκείνος 82: Λύγισε στον αέρα η Ηρώ Σαΐα για τα...

26.03.2023 20:14

«Η ντροπή για το σώμα είναι θεμέλιο ψυχικού πόνου»: Αποθεώθηκε στο διαδίκτυο...

26.03.2023 20:06

Το μεγαλύτερο ταξίδι στον κόσμο με λεωφορείο: Από την Κωνσταντινούπολη στο Λονδίνο...

fanpage

Εάν είστε από τους ανθρώπους που “ψάχνονται”, που ανακαλύπτουν, που δημιουργούν, που ξέρουν να ζουν, τότε βρίσκεστε στο σωστό μέρος!

Η ομάδα του fanpage.gr είναι εδώ για να σας ενημερώνει καθημερινά με ότι πιο φρέσκο κυκλοφορεί.

Footer Logo

© 2022 - Fanpage. All Rights Reserved | Powered by lagio.dev


Back To Top
Fanpage
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Αφιερώματα
  • Κόσμος
  • Lifestyle
    • Γυναίκα
    • Εξομολογήσεις
    • ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΣΤΥΛ
  • Media
  • Γαστρονομία
  • Διακόσμηση
  • Travel
  • Plus
    • Πολιτική
    • DIY
    • PETS
    • VIDEOS
    • VIRAL
    • Άθλητικά
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ
Fanpage
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Αφιερώματα
  • Κόσμος
  • Lifestyle
    • Γυναίκα
    • Εξομολογήσεις
    • ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΣΤΥΛ
  • Media
  • Γαστρονομία
  • Διακόσμηση
  • Travel
  • Plus
    • Πολιτική
    • DIY
    • PETS
    • VIDEOS
    • VIRAL
    • Άθλητικά
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ
© 2022 - Fanpage. All Rights Reserved | Powered by lagio.dev
Sign In

Keep me signed in until I sign out

Forgot your password?

Password Recovery

A new password will be emailed to you.

Have received a new password? Login here